معاون وزیر نفت از آغاز عرضه و توزیع بنزین پاک با استاندارد یورو 4 در شهر اصفهان از روز جاری خبر داد و گفت: به زودی عرضه بنزین و گازوئیل یورو 4 در مشهد مقدس هم آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۷۲۵۶۷۸
عرضه بنزین پاک در اصفهان آغاز شد

عباس کاظمی از آغاز عرضه بنزین با استاندارد یورو چهار اتحادیه اروپا در کلانشهر اصفهان از امروز چهارشنبه 16 مهر ماه خبر داد و گفت: پس از عرضه و توزیع بنزین با استاندارد یورو چهار در تهران، کرج، تبریز و اراک، از امروز عرضه این بنزین پاک در کلانشهر اصفهان آغاز خواهد شد.

معاون وزیر نفت با بیان اینکه عرضه بنزین یورو چهار در اصفهان به دنبال انجام تغییرات نرم افزاری در پالایشگاه نفت اصفهان انجام گرفته به طوری‌که کیفیت تولید بنزین این پالایشگاه از یورو دو فعلی به یورو چهار ارتقا یافته است، افزود: به عبارت دیگر همزمان با آماده سازی مجتمع جدید بنزین سازی پالایشگاه اصفهان به دنبال اجرای یک طرح ابتکاری و با تغییر در کارکرد واحدهای عملیاتی در این پالایشگاه روزانه 5 میلیون لیتر بنزین یورو چهار و گازوئیل یورو سه تولید می‌شود.

وی با یادآوری اینکه مطابق با برنامه جدید زمان بندی پیش بینی می‌شود با راه‌اندازی واحد ایزومریزاسیون مجتمع بنزین سازی پالایشگاه اصفهان در بهمن ماه امسال بخش قابل توجه ای از بنزین تولیدی این پالایشگاه به استاندار یورو چهار ارتقا یابد، گفت: با آغاز عرضه بنزین یورو 4 در کلانشهر اصفهان به زودی عرضه بنزین پاک یورو چهار در کلانشهر مشهد مقدس هم آغاز خواهد شد.

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی با بیان ایکه کل مصرف بنزین در کلانشهر مشهد به طور متوسط روزانه حدود دو میلیون و 500 هزار لیتر است، افزود: هم اکنون مشکلی برای تامین بنزین یورو چهار مشهد وجود ندارد و در حال آماده سازی خطوط لوله برای انتقال بنزین اروپایی از انبارهای تهران به مشهد هستیم.

شاهرخ خسروانی، معاون مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی نیز با بیان اینکه در صورت حل مشکل انتقال، به زودی هشت کلانشهر کشور به طور کامل تحت پوشش بنزین و گازوئیل یورو 4 قرار خواهند گرفت، افزود: به زودی شاهد توزیع و عرضه بنزین و گازوئیل در شهرهای بزرگ و کلان کشور خواهیم بود.

علیرضا امین، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس هم اخیرا از آغاز عرضه گازوئیل کم گوگرد در سطح کلانشهر شیراز از 17 شهریور ماه سال جاری خبر داده و تاکید کرده است: به طور متوسط روزانه ٧٠٠ هزار لیتر گازوئیل کم گوگرد در جایگاه های عرضه سوخت شهر شیراز توزیع می‌شود.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها