در 30 ایالت همجنسگرایان می‌توانند با هم ازدواج کنند

پیدایش قوم لوط در آمریکا

سقوط اخلاقی غرب به درون دره فساد همچنان و با سرعت بیشتری ادامه دارد و هر روز خبری از این دست منتشر می‌شود که نشان دهنده هر چه کمرنگ تر شدن اصول اخلاقی است.چنین رفتارهایی را می‌توان با قوم لوط و رواج همجنسگرایی در میان آنها مقایسه کرد.
کد خبر: ۷۲۵۱۴۲
پیدایش قوم لوط در آمریکا

به گزارش جام جم آنلاین؛ازدواج همجنسگرایان که در برخی کشورهای اروپایی قانونی شده است در آمریکا هم به صورت قانون در آمده اما مخالفان آن که پایبند اصول اخلاقی و مذهبی هستند به آن اعتراض دارند.

هم اکنون در آمریکا 30 ایالت در این کشور بر اساس قانون همجنسگرایان می‌توانند با هم ازدواج کنند.

رسانه‌های آمریکایی در همین زمینه خبر دادند دیوان عالی آمریکا درخواست تجدید نظر مخالفان ازدواج همجسگرایان در پنج ایالت ایندیانا، یوتا، اوکلاهما، ویرجینیا و ویسکانسین را رد کرده است.

پس از آن که دیوان عالی آمریکا رأی به قانونی بودن ازدواج همجنسگرایان را صادر کرد فعالان حقوق همجنسگرایان از شنیدن این خبر شادمان شدند.

چاد گریفین رئیس کمپین حقوق بشر در آمریکا پس از صدور رأی دیوان عالی کشورش گفت:‌ این روزی مهیج برای هزاران زوج در سراسر آمریکاست که به سرعت تأثیر اقدام امروز دیوان عالی را احساس خواهند کرد.

سقوط ارزش‌های انسانی و مذهبی در کشورهای غربی و آمریکا سیر صعودی به خود گرفته است و هر روز شاهد چنین اتفاقاتی در آمریکا و کشورهای غربی هستیم.

این در حالی است که بسیاری از مردم آمریکا مخالف چنین اقداماتی هستند که باعث خدشه دار شدن مبانی اخلاقی و دینی می‌شود. گرچه هم اکنون اکثریت مردم این کشور مخالف چنین اقدامات هستند و قانونی کردن ازدواج همجنسگرایان را راهی برای ترویج این پدیدن ناهنجار می‌دانند اما دموکراسی در آمریکا تنها در اندازه حرف است و نظر اکثریت هیچ اهمیتی ندارد.

پس از اعلام رأی دیوان عالی آمریکا در ایالت‌هایی که چنین اقدامی قانونی شد، همجنسگرایان مراسم جشن عروسی خود را برپا کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۵
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۵
۰
۱
دشمنی كردن بامردم عاقبت خیری ندارد چه جابرسد كه بااین قوانین باصطلاح دموكراسی كه با خدا دشمنی می كنند.
قاسم
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۵
۰
۰
الان این عكس چه ربطی به موضوع داشت؟؟؟
shen
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۵
۱
۰
این بستگی به این داره كه ادم چجوری به این قضیه نگاه كنه از نظر علمی این كار اثبات شدست .و كسی كه همچین میلی دارد بیمار روانی نیست این فقط یك دوست داشتن و احساس علاقست.مشكل اینجاست كه همیشه ما خودمونو خیلی ادم درستی میبینیم بدون هیچ گونه اشتباهیم ولی دقیقا ما داریم اشتباه میكنیم...چقدر ما به عقاید بزرگترهای مان میخندیدیم روزی می اید ایندگان به ما میخندند
سوال كننده!
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۵
۰
۰
سوال : اینها چرا باهم عروسی !؟ دامادی میكنن ؟ ایا ازدواج معنی و مفهوم خودشو از دست داده ؟؟ كه حتما اینطور است!
از لحاظ قانون ازدواج ؟ این قرارداد چه مزایایی برایشان به ارمغان میاره؟
ابوالفضل
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
۰
۰
shenجان كسی كه به گذشته گان میخندد به خودش خندیده كه اینقدر احمق هست دوست داشتن ومحبت به دیگری چه ربطی به ازدواج داره فرق انسان بودن با حیوان دراین هست.مردی كه خودش را تحقیر میكند ودر نهایت زن دیگری میشود وآن را جزو پیشرفت علمی میداند.لعنت به آدم نماها كه آبروی هرچه آدم هست را برده اند
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها