رییس فرهنگسرای بهمن به همراه صابر خراسانی، سیامک اشعریون و سیدعلی ضیاء در کنار جمعی از کارشناسان فرهنگی هنری منطقه 16 به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس از آسایشگاه جانبازان ثارالله دیدار کرد.
کد خبر: ۷۲۲۸۹۳
علی ضیا در جمع جانبازان آسایشگاه ثارالله/ تصاویر
در این دیدار که در ادامه نشست «نوبت همدلی» مدیریت فرهنگی هنری منطقه 16 و کارمندان فرهنگسرای بهمن صورت گرفت، شماری از کارشناسان فرهنگی هنری در کنار صابر خراسانی شاعر اهل بیت (ع)، سیامک اشعریون بازیگرسینما و تلویزیون و سیدعلی ضیاء مجری چهره آشنای سیمای جمهوری اسلامی ایران حضور داشتند و از نزدیک با جانبازان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس دیدار و گفتگو کردند.

عباس قنبری رییس فرهنگسرای بهمن در این دیدار گفت: یاد و خاطره شهدا، جانبازان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس در تمام اعصار و زمان‌ها ارزشی ماندگار است و این ما هستیم که با دیدار این عزیزان از همت والایشان روحیه می‌گیریم و در زندگی روزمره‌مان بهره مند می‌شویم.

صابر خراسانی شاعر آیینی و اهل بیت (ع) نیز اشاره کرد: به راستی با دیدن عزیزان جانباز جلوه‌های شکوه ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام، به گونه‌ای اخلاص و مرام حضرت ابوالفضل العباس(ع) را در دل وجان هر مسلمانی زنده می‌کند.

همچنین اجرای قطعاتی از اشعار آیینی در وصف ائمه معصومین (ع) توسط این شاعر برجسته کشور درجمع حاضران و جانبازان عزیز بر روح و فضای معنوی این دیدار افزود.

این برنامه به همت معاونت آفرینش و اجرای فرهنگسرای بهمن با عنوان «رزمنده‌ایم» در ادامه ویژه برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس یکشنبه 6 مهر ماه در محل آسایشگاه جانبازان ثارالله همراه با اهدای گل ‏و شیرینی و هدایایی به جانبازان برگزار شد. (خبرگزاری مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها