رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام به مناسبت کنگره عظیم حج:

راه‌اندازی گروههای تکفیری حاشیه امن برای رژیم صهیونیستی است

سیدعلی قاضی عسگر در همایش اهل سنت در مکه مکرمه گفت: دشمنان اسلام با تفرقه انگیزی و اختلاف افکنی بین مذاهب و فرق اسلامی، مترصد از هم گسیختگی و فروپاشی امت اسلامی هستند.
کد خبر: ۷۲۲۵۷۹
دشمنان اسلام درصدد از هم گسیختگی امت اسلامی هستند

نماینده ولی فقیه در امور حج در همایش اهل سنت که با حضور کاروانهای اهل سنت کشورمان برگزار شد افزود: عوامل خارجی و درصدر آنها انگلیس و امریکا در تضعیف روحیه مسلمانان و تخریب و غارت اموال و ثروت آنها نقش اساسی دارند.

وی با توصیه شیعه و سنی به هوشیاری و شناخت حیله های دشمنان اسلام گفت: امروز مراکز رسانه ای غرب بویژه در لندن با حمله و توهین به مقدسات اهل سنت و شیعه ، تمام تلاش خود را برای دور کردن مسلمانان از یکدیگر و شکستن وحدت در میان جهان اسلام بکار گرفته است.

نماینده ولی فقیه در امور حج و سرپرست حجاج ایرانی افزود: امروز جهان اسلام گرفتار کج فهمی ها و منافع شخصی افرادی است که اقدامات ضد اسلامی را موجه و کاملا شرعی جلوه داده و از اینگونه حرکات دفاع می کنند.

وی با اشاره به خطراتی که جهان اسلام را تهدید می کند گفت: امروز متأسفانه یک عده عالم نما مسائلی چون جهاد نکاح و خرید و فروش زنان و دختران مسلمانان و حتی مسیحی را تائید می کنند.

قاضی عسگر با بیان اینکه امروز هیچ یک از عالمان جهان اسلام اعم از شیعه و سنی این نوع رفتارها را تائید نمی کنند افزود : اینگونه رفتارها از نظر دین اسلام و مذاهب اسلامی مطرود بوده و دین ما حتی اهانت به دیگر ادیان را بر نمی تابد تا جایی که علمای شیعه در فتاوایی که صادر کرده اند اهانت به اهل سنت را حرام می دانند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها