پایان آزار و اذیت‌های شبانه

شرور خطرناک تهران دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم غرب استان تهران از دستگیری شرور سابقه دار و سارق به عنف خبر داد.
کد خبر: ۷۲۲۵۱۸
شرور خطرناک تهران دستگیر شد

سرهنگ جعفر علیزاده، فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم غرب استان تهران گفت: مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی در پی دریافت خبری مبنی بر آزار و اذیت شهروندان توسط یک نفر اراذل و اوباش، موضوع را در اولویت کاری خود قرار داده و به بررسی موضوع پرداختند.

وی افزود: مأموران پلیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با تشکیل تیم ویژه و مراقبت های شبانه روزی از پاتوق هایی که امکان رفت و آمد شرور مزاحم متصور بود، موفق به شناسایی مخفیگاه متهم فراری در روستای منجیل آباد شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم غرب استان تهران گفت: مأموران پس از شناسایی مخفیگاه و هماهنگی قضایی در اقدامی غافلگیرانه متهم فراری «م - س» را دستگیر و به پلیس اطلاعات انتقال دادند.

سرهنگ علیزاده افزود: متهم دستگیر شده در بازجویی های پلیسی جرم خود را قبول داشته و در ادامه به آزار و اذیت مردم اعتراف کرد که پس از تشکیل پرونده قضایی و گذراندن مراحل قانونی روانه زندان شد.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
بانكی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۷
۰
۰
در جواب امید
اینهمه گرفتن و چندروز بعد ازادشون كردن نه كه ادم شدن كه حالا با نظر ی نفر اگه اینو اعدام كنن یكی از بندگان صالح خدا كم میشه....
وحید
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۸
۰
۰
با تشكر از پرسنل زحمت كش پلیس امنیت اگر ظرف مدت كوتاهی مجرم اعدام شود الباقی دوستان همدستش درس عبرت میگیرند تا این كه پرونده مدتها در مراحل اجراباشد تا همه یادشان برود كی بوده
نمیدونم
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۸
۰
۰
عوض اینكه نام كامل با مشخصات دقیق بگن تا مردم این بی همه چیزها رو بشناشن نام مخفف میدن كه مبادا به شخصیت آقایان اراذل و اوباش بر بخوره.
بابا ... از این كاراتون دست بكشید و قیافه رو همراه با نامشون كامل بگید
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها