ضیافتی چشمی در جشن غذاهای فراموش شده

آه که چه خوشمزه‌هایی، فراموش شده! [مجموعه‌عکس]

همزمان با روز جهانی سالمند برگزار می‌شود

جشنواره «غذاهای رو به فراموشی ایرانی»

همزمان با روز جهانی سالمند، جشنواره «غذاهای رو به فراموشی» با حضور بیش از ۲۰۰ نفر از سالمندان شهر تهران در بوستان خیام برگزار می‌شود. در پایان این جشن به برندگان رقابت در آشپزی جوایزی نیز داده خواهد شد.
کد خبر: ۷۲۲۱۰۲
جشنواره «غذاهای رو به فراموشی ایرانی»

جام جم سرا: مرکز فرهنگی هنری منطقه ۱۳ در فرهنگسرای امید، نهمین جشنواره غذاهای ایرانی را با عنوان «غذاهای رو به فراموشی» روز دوشنبه ۷ مهرماه برگزار می‌کند. این جشنواره با همکاری معاونت اجتماعی شهرداری منطقه ۱۳ برپا می‌شود و طی آن شهروندان با تهیه و معرفی غذای اقوام ایرانی که رو به فراموشی است با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

در این جشنواره غذاهای سنتی و آئینی ایران از جمله خورش تره سنندج، زیره پلو کرمان، قایرمه کردستان، ته تالا اراک، هواری بندر عباس و صد‌ها نوع غذای متنوع دیگر در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

موضوعات داوری در این جشنواره، خاص بودن غذا، طعم غذا، استفاده از ظروف و پوشش سنتی شرکت کنندگان است که در پایان به ۵ غذای بر‌تر جوایزی اهدا می‌شود.

علاقه‌مندان جهت حضور در این برنامه می‌توانند در تاریخ اعلام شده از ساعت ۱۴:۳۰ به آدرس میدان امام حسین (ع)، خیابان ۱۷ شهریور، خیابان خشکبارچی، بوستان خیام مراجعه و یا با تلفن ۳۳۳۵۵۳۰۳ - ۳۳۳۰۲۵۸۸ تماس حاصل کنند. (تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها