قاتل در رباط کریم دستگیر شد

شلیک مرد عصبانی به پدر و پسر + عکس

بر اثردرگیری که منشاء آن ریختن آب لباس های شسته شده از طبقه بالا به روی لباس های تراس طبقه پایین بوده، شش نفر به عنوان عاملان نزاع دسته جمعی توسط پلیس شهرستان ملارد غرب استان تهران دستگیر شدند.
کد خبر: ۷۲۱۷۰۲
لباس های شسته شده، عامل نزاع شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ برزو همتی گفت: روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 پیرامون یک نزاع و درگیری دسته جمعی در محدوده سرآسیاب، بلافاصله ماموران کلانتری طلاییه در محل حاضر شده و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با بررسی میدانی پلیس ازمحل جرم و تحقیقات از اهالی محل و شاهدان ماجرا مشخص شد دقایقی قبل، 6 نفر که در همسایگی یکدیگر بودند یک نزاع دسته جمعی را شکل دادند.

این مقام انتظامی با اشاره به علت درگیری که منشاء آن ریختن آب لباس های شسته شده از طبقه بالا به روی لباس های تراس طبقه پایین بوده، افزود: در این درگیری هر 6 نفر، مجروح شده و جهت مداوا به بیمارستان منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد با اشاره به لزوم کنترل خشم شهروندان در مسائل خیلی کوچک، گفت: مرکز فوریت های پلیسی 110 به صورت شبانه روز آماده خدمت رسانی به شهروندان بوده و در صورت بروز موارد مشکوک طی تماس با 110 موضوع اعلام تا درچرخه رسیدگی قرار گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
۰
۰
كاش یك تشت آب روی سر خودشون می ربختند تا خشمشون فروكش می كرد و بعد در عصر گفتگوی تمدن ها می نشستند با خوردن شربت و شیرینی با زبان منطق گفتمان می كردند تا نتیجه بهتری میداد
ن
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
۰
۰
برادر گرامی
جناب آقای سعید
اعددددددااااامممم!!!!!!!!!
آخه اینم كه یعنی خشونت ، چرا اینقدر راحت از اعدام حرف می زنیم . تا كی میخواهیم صورت مساله رو پاك كنیم . آرامش آرامش آرامش
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها