دانشگاه صنعتی شریف اواخر مهرماه جاری میزبانی می کند

برگزاری همایش «توسعه و عدالت آموزشی» با حضور جمعی از نخبگان کشور

اولین همایش «توسعه و عدالت آموزشی» طی روزهای ۲۶ و ۲۷ مهرماه ۹۳ با مشارکت جمعی از اقتصاددانان، جامعه‌شناسان، سیاست گذاران، خبرگان آموزش و پرورش و هنرمندان در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۲۰۹۳۶
برگزاری همایش «توسعه و عدالت آموزشی» با حضور جمعی از نخبگان کشور

به گزارش دبیرخانه همایش توسعه و عدالت اجتماعی، «ارتقای مشارکت مردم و سیاست گذاران، برای کاهش فقر آموزشی کودکان» شعار کلیدی اولین همایش «توسعه و عدالت آموزشی» است که در ۲۶ و ۲۷ مهرماه ۹۳ و با مشارکت جمعی از اقتصاددانان، جامعه‌شناسان، سیاست گذاران، خبرگان آموزش و پرورش و هنرمندان، در دانشگاه شریف برگزار می‌شود.

محورهای این همایش شامل جایگاه عدالت آموزشی کودکان در فقرزدایی عالمانه و پایدار، عدالت آموزشی، بودجه ۹۴ و برنامه ششم توسعه، عدالت آموزشی کودکان، آرمان‌های انقلاب و اسناد سیاست گذاری کلان و طراحی بسته بودجه‌ای عدالت آموزشی، در چارچوب سیاست‏های تحول آموزش و پرورش هستند.

عدالت آموزشی؛ توسعه انسانی و مقاوم سازی اقتصادی_اجتماعی جامعه، عدالت آموزشی، کیفی سازی جمعیت و سیاست‌های کلان جمعیتی، ریشه‌های حقوقی، اجتماعی و فرهنگی محرومیت آموزشی کودکان ومدارس محروم، نابرابری فرصت‌ها و افکار عمومی از دیگر محورهای همایش توسعه و عدالت آموزشی محسوب می‌شوند.

در دومین جلسه شورای سیاست گذاری همایش «توسعه و عدالت آموزشی» که عصر روز گذشته برگزار شد؛ علینقی مشایخی (بنیانگذار دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه شریف) به عنوان رییس همایش و میثم هاشم خانی (پژوهشگر اقتصاد اجتماعی) به عنوان دبیر اجرایی این همایش انتخاب شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها