علی دایی واسط دوستی دو شخصیت پرحاشیه

رویانیان چگونه با بابک زنجانی آشنا شد؟

جام جم ورزشی: بی شک باید بابک زنجانی و محمد رویانیان را دو تن از جنجالی ترین شخصیت های ورزش و اقتصاد کشور به شمار آورد.
کد خبر: ۷۲۰۶۸۷
رویانیان چگونه با بابک زنجانی آشنا شد؟

به گزارش جام جم ورزشی، بابک زنجانی با همه حاشیه هایش و محمد رویانیان هم با همه اتفاقاتی که برایش در پرسپولیس افتاد در برهه ای از زمان به دو دوست بدل شدند و گفته شد حتی مراودات کاری هم با هم داشتند. قصه آشنایی این دو که یکی مالک باشگاه راه آهن و فردی متمول بود و دیگری مدیرعامل باشگاه بزرگ پرسپولیس و البته دارای شخصیت سیاسی مطرح جالب است. قصه ای که سردار رویانیان آن را در یک گفت و گوی حضوری با یکی از رسانه ها بیان کرده است.

او قصه آشنایی اش با بابک زنجانی را اینگونه بیان می کند: من بابک زنجانی را -امام حسینی- نمی شناختم. وقتی می خواستیم علی دایی را از راه آهن بیاوریم پرسپولیس، با آقای رئیسی کیا(مدیرعامل راه آهن) سرشاخ شدیم. او می گفت دایی را نمی دهیم و پرسپولیس نباید این کار را می کرد و از این حرف ها. خلاصه من با او درگیر شدم. علی دایی به من گفت شما به آقای زنجانی زنگ زده ای؟ گفتم زنجانی دیگر کیست؟ -امام حسینی- نمی شناختمش، با اینکه همه می شناختندش اما من نمی شناختم چون توی وادی خودم بودم.

دایی گفت مالک راه آهن است. گفتم شماره اش را داری؟ گفت آره. زنگ زدم گفتم من رویانیانم، گفت: «به! نوکرتم! خیلی دوست دارم!» گفتم آقای زنجانی علی دایی را به من می دهی؟ گفت آره راه آهن را هم به تو می دهم! تو بخواهی حل است. من هم خوشم آمد، رفتم پیشش، گفتم تو چقدر باحالی. گفتم تویی بابک زنجانی؟ جوان بود و قیافه خاصی هم داشت. بعد دستور آمدن دایی را نوشت و امضا کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
م-ی
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
۰
۰
پول چیزی است كه دشمنها راباهم دوست میكنه.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها