محمدعلی کشاورز گفت: فعلا که کارم شده کتاب خواندن و تلویزیون تماشا کردن! کتاب می خوانم و برنامه های مختلف شبکه های تلویزیونی را تماشا می کنم.
کد خبر: ۷۲۰۴۴۱
محمدعلی کشاورز: کارم شده کتاب خواندن و تماشای تلویزیون
محمدعلی کشاورز بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در باره شرایط جسمی و بازیگریش عنوان کرد: بعد از عمل جراحی بر روی پایم هنوز توان راه رفتن ندارم و مشغول فیزیوتراپی هستم تا بتوانم سلامتی ام را به دست آورم.


بازیگر سریال تاریخی " هزار دستان" با اشاره به عیادت دوستان در زمان بیماریش افزود : در این مدت خیلی ازهمکاران و اهالی سینما مثل اسماعیل شنگله به عیادتم آمدند وبه من روحیه و انرژی دادند وازهمه آنها تشکر می کنم.


کشاورز با اشاره به تاثر شدیدش از مرگ اکبر خواجویی گفت با این کارگردان فرهیخته و فقید تجربه موفق مثل سریال " پدر سالار" را داشتم و از شنیدن خبرمرگش فوق العاده ناراحت وغمگین شدم. اکبرخواجویی انسانی وارسته ، آرام و با متانت بود که نسبت به کارش شناخت و احاطه داشت و با همه عوامل گروه برخورد حرفه ای و محترمانه ای داشت. به راستی هیچ وقت جای او و بزرگان دیگری مثل علی حاتمی پر نخواهد شد و خلاء وجودشان باقی خواهد ماند.


این بازیگر در مورد این پرسش که روزها را درمنزل چگونه می گذراند عنوان کرد: فعلا که کارم شده کتاب خواندن و تلویزیون تماشا کردن! کتاب می خوانم و برنامه های مختلف شبکه های تلویزیونی را تماشا می کنم.


وی افزود: در همین تلویزیون دیدن هم کلی خاطره برایم زنده میشود. مثلا بازپخش سریال «پدر سالار» که چند وقت پیش از شبکه آی فیلم پخش شد برایم کلی خاطره ساز شد و یاد آن دوران خوش افتادم.
محمدعلی کشاورز درباره اینکه چه زمانی به عرصه بازیگری بازخواهد گشت گفت: امیدوارم بعد از تکمیل روند سلامتی شرایطی فراهم شود که بتوانم دوباره بازی کنم و با مردم خوب کشورم ارتباط جدیدی برقرار کنم. (خبرگزاری میزان)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها