تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی «هفت» در آستانه‌ی هفته دفاع مقدس سرفصل‌ها و موضوعات مورد بررسی در این برنامه را شرح داد.
کد خبر: ۷۱۸۹۹۵
«هفت» هر شب مناظره‌ سینمایی برگزار می‌کند

محمود گبرلو درباره موضوعات و سرفصل‌های این برنامه در هفته دفاع مقدس توضیح داد: با توجه به این که برنامه در هفته دفاع مقدس پخش هر شبی خواهد داشت، در نظر داریم تا زوایای مختلف موضوع دفاع مقدس را در گفت‌وگو با کارشناسان و منتقدان و فیلمسازان این حوزه بررسی کنیم.

وی افزود: در این هفته هم مطابق رویه برنامه پیش می‌رویم و بخش‌های گفت‌وگو، نقد، مناظره، میزگرد و... از بخش‌های اصلی برنامه است.

گبرلو درباره جزئیات ویژه برنامه‌های «هفت» برای دفاع مقدس بیان کرد: جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت به عنوان محور اصلی «هفت» در این هفته پوشش داده می‌شود و گفت‌وگو با پیشکسوتان دفاع مقدس حاضر در این دوره را مد نظر داریم. همچنین صحبت با مسئولان برگزاری کننده، مناظره درباره فیلمنامه‌های دفاع مقدس، شیوه‌های نظارت بر سینمای جنگ، بررسی تجهیزات فیلمسازی در این بخش، نقش دولت و جایگاه آن در احیای فیلمسازی دفاع مقدس، بررسی دوره‌های پیشین جشنواره مقاومت، تاثیر آن بر افزایش کمی و کیفی تولیدات دفاع مقدس و... همگی از جمله موضوعاتی است که در برنامه این هفته مورد توجه قرار دارد.

وی ادامه داد: همچنین هر شب منتقدان سینما در برنامه حضور می‌یابند و به تحلیل آثار دفاع مقدس می‌پردازند. صحبت با فیلمسازان نیز از دیگر بخش‌های مهم در ویژه‌های هفته پیش روست.

برنامه «هفت» به تهیه‌کنندگی و با اجرای محمود گبرلو از شنبه، 29 شهریور تا جمعه، 4 مهر ماه هر شب، ساعت 10 دقیقه بامداد روی آنتن شبکه سه می‌رود. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها