جام جم ورزشی: سرمربی تیم فوتبال ذوب‌اهن اعتقاد دارد تیمش لیاقت بردن گسترش فولاد را نداشت چرا که فرصت‌های گلزنی زیادی را از دست داد.
کد خبر: ۷۱۸۷۴۳
گل‌محمدی: ذوب‌آهن لیاقت برد نداشت

یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن بعد از شکست 3 بر 2 تیمش مقابل گسترش‌فولاد گفت: نتایج راضی کننده نبود و ما لیاقت برد را نداشتیم چرا که 5-6 فرصت طلایی را از دست دادیم. بعد از گل اول می توانستیم 4 گل دیگر بزنیم اما متأسفانه خط حمله بد عمل کرد و دلیلش را نمی‌دانم.

وی در پاسخ به این سئوال که گل‌محمدی همیشه روی تیم‌های سرعتی کار کرده اما در ذوب‌آهن به این صورت نیست، اظهارداشت: بله، این تیم چنین مشکلاتی دارد، ما باید خط دفاع را تقویت کنیم اما در لیگ 6 بازیکن نمی‌توانیم بیشتر اضافه کنیم. در نیم فصل برنامه‌ای برای جذب چند بازیکن داریم و باشگاه نیز از این موضوع حمایت خواهد کرد.

سرمربی ذوب‌آهن با بیان اینکه گسترش فولاد شهامت برد را داشت، عنوان کرد: من این برد را به تمام آذری‌زبان‌ها و کادر این تیم تبریک می‌گویم، بازی برای هر دو تیم 6 امتیازی بود و هر دو تیم احساس خطر می‌کردند، من حتی حس کردم نیمکت گسترش فولاد هم احساس خطر می‌کند.

گل‌محمدی ادامه داد: روی هم رفته بازی خوبی بود، ما تا دقیقه 90 دو بر یک برنده بودیم اما گسترش در واپسین لحظات از اشتباهات مدافعان و دروازه‌بان ما استفاده کرد و دو گل زد، حقشان بود ببرند چرا که تا پایان بازی تلاش کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها