قیمت مدرک از 2 میلیون به بالا

جاعلان مدارک تحصیلی دستگیر شدند

دو پسر زورگیر که با ارائه کارت جعلی وزارت اطلاعات از مردم به ویژه رهگذران شب زورگیری و اخاذی می‌کردند، شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۷۱۸۰۸۱
زورگیری شبانه از مردم با کارت جعلی

شب گذشته ماموران گشت انتظامی کلانتری 106 نامجو هنگام گشت‌زنی در خیابان شریعتی به راکب و ترک نشین یک دستگاه موتورسیکلت که در حال بازرسی یکی از شهروندان بودند، مشکوک شده و جهت بررسی موضوع به آنان نزدیک شدند.

ماموران پس از حضور در محل ضمن بررسی موضوع و تحقیقات دریافتند، دو پسر جوان بدون هیچگونه دلیل جلوی رهگذری را گرفته و به نام مامور به بازرسی بدنی از آن پرداختند.

به دنبال این موضوع عوامل کلانتری از راکب و ترک‌نشین موتورسیکلت درخواست کار اعتباری معتبر کردند که ترک‌نشین موتورسیکلت که خود را «شهریار» معرفی کرد با ارائه کارت جعلی وزارت اطلاعات قصد گمراه کردن ماموران را داشت که ضمن ضبط کارت جعلی، دو متهم به کلانتری منتقل شدند.

متهمان پس از انتقال به کلانتری تحت بازجویی قرار گرفتند که مشخص شد این دو پسر خلافکار جاعلان مامورنمایی هستند که شبانه در خیابان‌های پایتخت با ارائه کارت جعلی وزارت اطلاعات از شهروندان اخاذی و زورگیری می‌کنند.

سرهنگ عزت الله معانی، رییس کلانتری 106 نامجو با اعلام این خبر، افزود:متهمان پس از تشکیل پرونده در اختیار ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

از متهمان یک عدد شوکر نیز کشف و ضبط شد.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
s
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۶
۰
۰
فقط اعدام برای زورگیران ومزاحمان نوامیس ، قانون ما متاسفانه بسیار ضعیف عمل می شود
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها