رییس دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد:

جذب 20 هزار استاد دکتری تا سال 96

معاون سنجش و ارزیابی دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: از طریق فراخوان درحال جذب بالغ بر 6000 نفر به عنوان هیأت علمی هستیم که همه این ها بیانگر آنست که زمینه تحصیلات تکمیلی در دانشگاه آزاد اسلامی برای رشد و ارتقاء دوره های کارشناسی ارشد و دکتری فراهم شده است.
کد خبر: ۷۱۷۴۶۷
پذیرش 6 هزار عضو هیات علمی در دانشگاه آزاد

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از دانشگاه آزاد، سید مجتبی علوی فاضل، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با استخدام بیش از 25 هزار نفر در مقطع دکتری و بورسیه، ظرفیت پذیرش و تشکیل کلاس در رشته محل های جدید را داراست و درست براساس همین ظرفیت است که وزارت علوم مجوز تشکیل رشته/محل های جدید را به این دانشگاه داده است.

وی در ادامه گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با تربیت کادر متخصص و زبده توانسته به یکی از قطب های ارائه دهنده تحصیلات تکمیلی در خاورمیانه مبدل شود.

علوی فاضل تأکید کرد: کادر علمی دانشگاه آزاد اسلامی از همه کشورهای اطراف مثل آذربایجان، تاجیکستان، ارمنستان و غیره قویتر است و سطح علمی واحدهای دانشگاه آزاد به مراتب از ظرفیت علمی موجود در این کشورها بالاتر است.

وی در ادامه گفت: در حال حاضر دانشگاه ازاد اسلامی با بیش از 12000 استادیار و بالاتر از آن و 7000 نفر دانشجوی دوره دکتری (مربیان هیأت علمی این دانشگاه) توان برگزاری کلاس در مقاطع مختلف به ویژه تحصیلات تکمیلی و ارائه تزها و پایان نامه های پژوهشی مناسبی در سطح کشور را داراست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها