اخاذی از همسر با جعل در سند ازدواج

زن کلاهبردار دستگیر شد

زن جوانی که از طریق جعل در سند ازدواج و افزایش میزان مهریه، قصد اخاذی و کلاهبرداری از همسرش را داشت توسط ماموران پلیس آگاهی دستگیر و روانه زندان شد.
کد خبر: ۷۱۶۸۵۵
زن کلاهبردار دستگیر شد

سرهنگ علیرضا مرزبانی، رییس پلیس آگاهی استان کرمانشاه گفت: در پی مراجعه شهروندی مبنی بر اینکه همسرش از طریق جعل در سند ازدواج و افزایش میزان مهریه قصد کلاهبرداری از وی را دارد، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: این شخص اظهار داشته مدتی قبل با خانمی آشنا و با چرب زبانی و حیله گری مرا تشویق به ازدواج کرد و طبق توافق مابین ما قرار شده که 24 سکه بهار آزادی به عنوان مهریه در سند ازدواج قید گردد، در حالی که پس از عقد با این خانم و خارج شدن از محضر حتی یک روز زندگی مشترک با هم نداشته ایم، بعد از دو ماه از بنده بابت مهریه شکایت کرد.

رییس پلیس آگاهی استان کرمانشاه گفت: این شخص پس از پیگیری موضوع متوجه می شود که با تقلب و جعل و عدم اطلاع وی به جای 24 سکه 124سکه در سند ازدواج ثبت شده است و همسرش تقاضای124 سکه بهار آزادی بابت مهریه کرده است.

سرهنگ مرزبانی افزود: پس از پیگیری ماموران، متهم به هویت معلوم شناسایی و احضار شد که ابتدا منکر بزه انتسابی بوده اما با بازجویی های فنی و ارائه ادله به بزه انتسابی معترف شد و طبق دستور مقام قضایی با قرار وثیقه مناسب روانه زندان گردید.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها