داوود میرباقری پس از امضاء قرارداد با هولدینگ استیل آذین ساخت این سریال را آغاز کرد.
کد خبر: ۷۱۶۶۶۵
حسین هدایتی تهیه کننده سریال میرباقری شد

داود میرباقری کارگردان «ماه تی‌تی» همزمان با روز ملی سینما ساخت مجموعه «ماه تی‌تی» برای پخش از شبکه نمایش خانگی را با حمایت مالی هولدینگ استیل آذین و موسسه تصویرگستر پاسارگاد آغاز کرد.

میرباقری که پیش از این مجموعه «شاهگوش» را با همین موسسه به تولید و پخش رسانده بود در گام دوم خود در تولید سریال‌های نمایش خانگی، به سراغ یکی از فیلمنامه‌های گذشته خود رفته و سعی دارد تا این موضوع را که در ابتدا نسخه سینمایی آن نوشته شده بود را به سریال تبدیل کند و ان را بسازد.

ساخت این سریال که در حال حاضر توسط آزاده محسنی، الهه میرباقری و با نظارت میرباقری تحت نگارش است با سرمایه‌گذاری هولدینگ استیل آذین ایرانیان حسین هدایتی انجام می‌شود.

حسین هدایتی مدیرعامل استیل آذین اعلام کرد: که امضاء قرارداد ساخت سریال طنز اجتماعی به نام «ماه تی تی» جهت پخش در شبکه نمایش خانگی به کارگردانی استاد داوود میرباقری و تهیه کنندگی آقای مهران برومند و سرمایه گذاری هولدینگ استیل آذین ایرانیان، همزمان با روز ملی سینما آغاز شد.

«ماه تی‌تی» داستان سرداری از دوران مغول است که طلسم شده و توسط باستان شناسی در عصر امروز بیدار می‌شود. نامزدش را که «ماه تی تی» نام دارد را مغولها دزدیده‌اند و به دنبال نجات نامزد خود حرکت می‌کند که در این راه و گشت و گذار زنان بسیاری که شباهت به «ماه تی تی» را دارند نجات می‌دهد.

حسین هدایتی

میرباقری پیش از این اعلام کرده بود: سناریو سینمایی این اثر 18 سال پیش نگارش شده بود که به دلیل گستردگی مضمون و معنا و تنوع موضوع آن را گسترش دادیم و به یک مجموعه تبدیل کردیم. بخشی از بازیگران به صورت ذهنی انتخاب شده است و تا به عمل برسد تغییر می‌کند.

سریال «ماه تی‌تی» قرار است که به کارگردانی داوود میرباقری در 30 قسمت به تولید برسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها