مراسم تجلیل از عوامل دو مجموعه تلویزیونی «مدینه» و «انقلاب زیبا» روز گذشته با حضور سیدعزت الله ضرغامی ریاست سازمان صداوسیما، علی دارابی معاون سیما و سازندگان و عوامل این دو سریال تلویزیونی برگزار شد.
کد خبر: ۷۱۵۶۲۴
حاشیه‌های دیدار ضرغامی با سازندگان سریال‌های برتر/ تصاویر

دیدار هنرمندان با ضرغامی با برخی حاشیه‌های جالب همراه بود که در زیر می‌آید:

* حامد عنقا، فیلمنامه‌نویس سریال انقلاب زیبا صاحب فرزندان چهارقلوست. ضرغامی با بیان این‌که با دیگر توانمندی‌های آقای عنقا هم آشنا شدیم! ایشان را تحسین کرد. مجید صالحی، بازیگر نیز گفت من هم اخیرا صاحب فرزندان دوقلو شدم، مرا هم جزو انقلابی‌ها محسوب کنید!

* شبنم مقدمی با قدردانی از آقای سعید نعمت‌الله، فیلمنامه‌نویس سریال مدینه گفت: از خصوصیات ارزشمند ایشان این است که خودشان در صحنه حضور دارند و با عوامل صحنه بویژه بازیگران همکاری خوبی در اصلاح دیالوگ‌ها متناسب با شرایط صحنه دارند و این مساله کمک بسیار خوبی به بازیگران می‌کند.

* پریوش نظریه در سخنان خود؛ مهرداد صدیقیان، بازیگر سریال را پسر خود خطاب کرد که شبنم مقدمی گفت، او پسر من هم هست! آتیلا پسیانی هم همین ادعا را کرد! ظاهرا عوامل هنوز در فضای سریال به سر می‌برند.

* ضرغامی در تقدیر از فیلمنامه قوی و تاثیرگذار انقلاب زیبا گفت: اگر این متن به صورت داستان نگارش می‌شد، شاهد یکی از بهترین کتاب‌های داستانی در حوزه آثار انقلاب اسلامی بودیم، ولی یک سریال جذاب می‌تواند ده‌ها برابر یک کتاب در جامعه اثرگذار باشد.وی با تحسین از کارگردان و فیلمنامه‌نویس پرتوان سریال انقلاب زیبا، آنها را از رویش‌های هنر متعهد کشور دانست و از عوامل این سریال به عنوان سرمایه‌های کشور نام برد.

* سیروس مقدم گزارشی از مجموعه جدید خود ارائه کرد که پریوش نظریه گفت: واقعا آقای مقدم خیلی پرتوان و خستگی‌ناپذیر هستند. ما باید چند ماه خستگی سریال مدینه را از تن درآوریم!

* ضرغامی هم گفت: نام آقای سیروس مقدم یک نشان برای حوزه نمایش کشور است و تمامی کارهای وی ارزشمند و پرمخاطب است. (جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها