دنیا به کدامین سو می رود؟

جای خالی طنز دقیق و سیاسی در تلویزیون

زندگی ما با علم نو گره خورده است و آگاهی از جریان های علمی عنصر اصلی پیشرفت هر جامعه‌ای است. بنابر این لازم است که تک تک اعضای جامعه بسته به نوع مسئولیت و جایگاه اجتماعی شان از جریان های علمی آگاه باشند که یکی از ابزار دستیابی به این خرد جمعی درباره دانش، روزنامه ها هستند و بر همین اساس روزنامه نگاری علمی در جهان شکل گرفته است اما روزنامه نگاری علمی هم فنونی دارد که بدون اطلاع از آنها ، مطالب علمی تاثیرگذاری لازم را در جامعه ندارد.
کد خبر: ۷۱۵۵۹۲
همه چیز درباره روزنامه نگاری علمی در یک کتاب

بنابر این روزنامه نگاری علمی هم مانند انواع دیگر روزنامه نگاری باید به شیوه ای تخصصی آموزش داده شود و انگیزه اصلی ترجمه کتاب « روزنامه نگاری علمی، سبک ها ، روش ها و تکنیک ها » نیز همین آموزش حرفه‌ای است که هم اکنون جامع ترین منبع در این حوزه محسوب می‌شود .

کتاب را «دبورا بلوم»،«ماری نادسون» و «رابین مارانتزهینگ» نوشته اند و پوریا ناظمی آن را در بیش از 600 صفحه ترجمه و انتشارات جام جم آن را منتشر کرده است. قیمت این کتاب 25 هزار تومان و تیراژش 3 هزار نسخه است و به سبک های نوشتن در هر حوزه علمی به شکل مفصلی پرداخته است.

با این اوصاف اگر می خواهید در حوزه علمی بنویسید یا اگر هم اکنون روزنامه نگار علمی هستید، بی شک مطالعه این کتاب برای تان مفید خواهد بود. برای خرید کتاب روزنامه نگاری علمی می توانید با شماره 22920781 که بخش سفارشات است یا 22920780 که بخش انتشارات است تماس بگیرید یا درخواست تان را به شماره 22920783 فکس کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها