برادر رییس جمهوری از حمید رسایی شکایت کرد

دعوای یاران روحانی و احمدی نژاد بر سر پولهای بابک زنجانی

محمدرضا رحیمی، معاون اول احمدی‌نژاد، در نامه‌ای سرگشاده به رئیس قوه قضاییه، از بــرخورد دستگاه قضایی در قبال پرونده‌اش انتقاد کرده است.
کد خبر: ۷۱۵۰۷۱
نامه رحیمی به آملی‌لاریجانی

آن‌گونه که سایت الف نوشته، وی مدعی شده است: از پنج سال پیش تاکنون مکرر در افکار عمومی متهم شده‌ام، ولی به صورت غیرعلنی در دادگاه حاضر و به اتهامات پاسخ داده‌ام. اینک نیز قبل از اعلام حکم دادگاه به صورت رسمی، آقای اژه‌ای در نشست مطبوعاتی بدون توجه به ممنوعیت قانونی و شرعی، محکومیت اینجانب را اعلام کرده و هر بار خانواده‌ام را در بحران ویران‌کننده روحی و روانی قرار داده‌اند.

احمدی‌مقدم: بدون هماهنگی با دولت اقدامی نمی‌کنیم

احمدی‌مقدم، فرمانده نیروی انتظامی در واکنش به اظهارات روز یکشنبه رئیس‌جمهور درباره راه‌های مقابله با بدحجابی، ضمن بیان این‌که نیروی انتظامی در چارچوب قانون در رابطه با حجاب وظایف خود را انجام می‌دهد، گفت: مسئولیت در این حوزه با دولت است و نیروی انتظامی بدون هماهنگی با دولت و قوه قضاییه اقدامی در این رابطه انجام نمی‌دهد.

او تصریح کرد که «اولویت ما نباید برخورد انتظامی باشد» و «ناجا باید ایستگاه آخر برخورد با بدحجابی باشد».

احمدی‌مقدم با تکذیب ادعای نفوذ داعش در داخل کشورمان تاکید کرد که «شاهد جمع‌آوری پول برای داعش در شهرهای مرزی نبوده‌ایم.»

وی یادآور شد: ممکن است تعداد انگشت‌شماری فریب داعش را خورده باشند، ولی آنها چالشی برای امنیت کشور محسوب نمی‌شوند.

تکذیب خبر درگذشت آیت‌الله مهدوی‌کنی

سیدمصطفی میرلوحی، داماد و مسئول دفتر آیت‌الله محمدرضا مهدوی‌کنی خبر درگذشت رئیس مجلس خبرگان را «کذب محض» دانست و در گفت‌وگو با ایرنا با انتقاد از انتشار این خبر، از رسانه‌ها خواست در انتشار اخبار دقت بیشتری داشته باشند.

ابراهیم انصاریان داماد دیگر آیت‌الله مهدوی‌کنی نیز اظهار کرد: هیچ تغییر جسمی از هفته گذشته در وضع ایشان مشاهده نشده است.

وی تصریح کرد: تیم پزشکان معالج در تلاش برای مداوای بیماری ایشان هستند.

جاسوسی اقتصادی آمریکا از ایران

ادوارد اسنودن، افشاگر برنامه‌های جاسوسی آژانس امنیت ملی آمریکا، اسنادی از طرح‌های آمریکا برای جاسوسی اقتصادی و صنعتی از برخی کشورها از جمله چین، هند، روسیه و ایران منتشر کرده است.

تسنیم به نقل از پایگاه خبری ایترسپت نوشته است که واشنگتن هرگز این کار را به نفع شرکت‌های آمریکایی انجام نمی‌دهد.

واکنش​های متفاوت به موتورسواری نهاوندیان

محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس‌جمهور که در مشهد از همراهی کاروان دولــت جامانده بود، برای رسیدن به جلسه هیات دولت، سوار موتورسیکلت یکی از هموطنان مشهدی شد.

عکس‌های این موتورسواری که در صفحه فیسبوک پرویز اسماعیلی، معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور منتشر شده، با واکنش‌های گسترده‌ای در میان کاربران شبکه‌های اجتماعی روبه‌رو شده و هر چند برخی آن را نشانه مردمی بودن اعضای کابینه دانسته‌اند، اما برخی دیگر با اعتقاد به این‌که چنین رفتاری پوپولیستی است از آن انتقاد کرده‌اند.

تعامل اصلاح‌طلبان و اصولگرایان در شورای شهر

احمد مسجدجامعی، رئیس سابق شورای شهر تهران در گفت‌وگو با فارس با اشاره به برخی اقدامات انجام شده در مدت ریاستش در شورای شهر اظهار کرد: فضا به‌گونه‌ای بود که هیچ تفاوتی بین دو طیف اصلاح‌طلب و اصولگرا وجود نداشت و تلاش شد فضای تعاملی و همکاری در شورا ایجاد شود.

نمایندگان مردم در شورای شهر حق گروه‌بندی و جناح‌بندی ندارند و بنده به این موضوع اعتقاد داشتم و سعی کردم در این مورد از حق تمامی اعضا دفاع کنم.

شناسایی و اخراج خرابکار خارجی نیروگاه بوشهر

معاون حفاظت و امنیت هسته‌ای سازمان انرژی اتمی گفت: بیگانگان برای اقدامات خرابکارانه در صنعت هسته‌ای از پیمانکاران و افراد ناآگاه سوءاستفاده می‌کنند.

اصغر زارعان در گفت‌وگو با واحد مرکزی خبر اظهار کرد: یکی از این نمونه‌ها اواخر سال گذشته و در حوزه تعمیرات نیمه اساسی نیروگاه بوشهر بود که یکی از اتباع خارجی قصد داشت اختلالی در فرآیند فعالیت نیروگاه ایجاد کند.

وی گفت: خوشبختانه این فرد شناسایی، با او برخورد و در نهایت با همکاری مبادی مربوط به موجب قوانین و پروتکل‌های مورد توافق از کشور اخراج شد.

معاون حفاظت و امنیت هسته‌ای سازمان انرژی اتمی دلیل روی آوردن بیگانگان به خرابکاری صنعتی را «هزینه کمتر»، «آثار مخرب‌تر»، «دشوار بودن شناسایی عاملان» و مهم‌تر از همه «فقدان تبعات بین‌المللی» دانست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها