کشتی آزاد قهرمانی جهان- ازبکستان

رحیمی به مدال برنز دست یافت

جام جم ورزشی: نماینده وزن 57 کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان با پیروزی در دیدار رده‌بندی رقابت‌های قهرمانی جهان به مدال برنز دست یافت.
کد خبر: ۷۱۴۸۹۱
رحیمی به مدال برنز دست یافت

به گزارش جام جم ورزشی، در ادامه مسابقات چهل و پنجمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان که از صبح امروز در سالن ژیمناستیک شهر تاشکند ازبکستان آغاز شده است، حسن رحیمی نماینده وزن 57 کیلوگرم کشورمان با پیروزی در دیدار رده‌بندی مقابل حریف ژاپنی به مدال برنز دست یاف.

در وزن 57 کیلوگرم که 30 کشتی‌گیر حضور دارند حسن رحیمی در دور نخست با نتیجه 7 بر صفر (ضربه فنی) و پیش از پایان 3 دقیقه اول، مقابل لوان مترولی از اسپانیا به پیروزی دست یافت. نماینده کشورمان در دور بعد هم با نتیجه 10 بر 2 میکولا عیوضیان از اوکراین را شکست داد و گام به یک‌چهارم نهایی گذاشت.

رحیمی در این مرحله در حالی‌که با نتیجه 7 بر یک از ویکتور لبدوف، دارنده 2 مدال طلای جهان از روسیه پیش بود در نهایت با ضربه فنی به پیروزی رسید و جواز حضور در نیمه‌نهایی را کسب کرد، اما در این مرحله با نتیجه 5 بر 5 مغلوب ایل کیونگ یانگ، قهرمان سال 2009 جهان و دارنده مدال برنز المپیک لندن از کره‌شمالی شد و شانس حضور در فینال و کسب مدال طلا را از دست داد. با این نتیجه ویکتور لبدوف، حذف شد تا روس‌ها شانسی برای کسب مدال در این وزن نداشته باشند و امتیاز تیمی کمی کسب کنند.

رحیمی برای کسب مدال برنز در دیدار رده بندی با نتیجه 7 بر 4 از سد تاکانامی از ژاپن گذشت و به مدلا برنز دست یافت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها