جهاد نکاح که پیش از این به عنوان بدعتی ایجاد شده به دست گروه تروریستی داعش شناخته می شد اکنون سر از رژیم صهیونیستی و تندروهای یهودی درآورده است.
کد خبر: ۷۱۴۳۳۷
جهاد نکاح به روش صهیونیستی

به گزارش جام جم آنلاین، ارتباط معنادار رژیم صهیونیستی با داعش هر روز آشکارتر می شود. بسیاری از ناظران فعالیت های گروه تروریستی داعش پیش از این روش های خشونت آمیز و تخریب چهره اسلام به نام اسلامگرایی این گروه را مشکوک قلمداد می کردند و برخی دیگر مانند ادوارد اسنودن افشاگر آمریکایی داعش را دست پروده اسرائیلی ها و ابوبکر البغدادی خلیفه خودخوانده آن را آموزش دیده دستگاه جاسوسی اسرائیل (موساد) می دانستند.

پلیس رژیم صهیونیستی امروز از کشف یک گروه تندروی یهودی خبر داده است که دختران یهودی را برای فعالیت در زمینه روسپی گری با استعمال مواد مخدر و الکل سازماندهی می کرده اند و این اقدام را تنها راه توبه از گناهان و «نجات مردم اسرائیل» می دانند.

مرکز پژوهش های اسرائیلی (عکا) با اعلام این خبر به نقل از پلیس رژیم صهیونیستی آورده است: این گروه تندرو که اعضای آن به جریان «یهودی – مسیحی» اسرائیل وابسته اند، دختران جوان اسرائیلی را با این توجیه که زنا می تواند «ملت اسرائیل» را نجات دهد، سازماندهی و اغفال می کردند و نکته جالب این است که نام این عمل را مانند گروه تروریستی داعش «جهاد نکاح» گذاشته اند.

منطق معیوب جهاد نکاح در میان تروریست های داعشی با وجود انحراف آشکار آن مشخص است. به این معنا که زنان در باور داعشی ها، به کسانی که «جهادی» نامیده می شوند، خدمات جنسی ارائه می دهند و از این راه به جهاد ادعایی آنها کمک می کنند، اما در گزارش های منتشر شده درباره دستگیری این باند صهیونیستی، سخنی از دلیل وجود این باور در میان کسانی که آن را ترویج می کنند، نیامده است.

مشخص نیست که این نوع انحراف اخلاقی چه کمکی به آنچه نجات مردم اسرائیل نامیده شده است، می تواند بکند. این موضوع نیز مبهم است که قرار است اسرائیلی ها یا یهودیان از چه چیزی نجات یابند و از حیث اقناعی، ارتباط این عمل با نجات بخشی مورد ادعا چیست، با این حال شاید منظور ترویج کنندگان این عمل، کمک به افزایش جمعیت این رژیم و نجات آن از رشد منفی جمعیتی باشد.

پلیس رژیم صهیونیستی گفته است که افراد این باند، دستگیر شده اند و دادگاه صلح قدس انتظار دارد، از بعد از ظهر امروز (یکشنبه) بازداشت آنها تمدید تا سیر تشکیل پرونده و تحقیقات درباره این جرایم تکمیل شود.

گروه تندرو که اعضای آن به جریان «یهودی – مسیحی» اسرائیل وابسته اند، دختران جوان اسرائیلی را با این توجیه که زنا می تواند «ملت اسرائیل» را نجات دهد، سازماندهی و اغفال می کردند و نکته جالب این است که نام این عمل را مانند گروه تروریستی داعش «جهاد نکاح» گذاشته اند.

به گفته پلیس صهیونیستی، واحد تحقیقات مرکزی «الیمار» پلیس اسرائیل، چهار ماه است که این گروه را زیر نظر دارد.

پلیس رژیم اشغالگر قدس گفته است که پس از شکایت برخی شهرک نشینان درباره فعالیت چنین گروهی، به این موضوع حساس شده است.

تاکنون 6 نفر از اعضای این گروه در شهرک های یهودی نشین کرانه باختری، قدس و اشکلون دستگیر و متهم به اغفال دختران جوان یهودی با استفاده از مصرف مواد مخدر و الکل برای روسپی گری و زنا شده اند.

تحقیقات انجام شده در این باره تصریح کرده است که روش های مختلفی از سوی این گروه برای اغفال دختران یهودی به کار رفته است.

لوبا السمری سخنگوی پلیس رژیم صهیونیستی گفت: از جمله این روش ها، شستشوی مغزی و اعتماد بر برخی فتواهای دینی اعضای مذهبی این گروه است.

این گزارش افزوده است: این دختران همچنین اقناع می شدند که برای بخشش گناهان باید با افرادی غیریهودی هم رابطه جنسی داشته باشند.

فحشا در دختران سرباز صهیونیست بیداد می کند

نتایج تحقیقاتی جداگانه که شبکه هفتم رژیم صهیونیستی نیز به آن پرداخته است، نشان می دهد که بیش از 81 درصد سربازان زن اسرائیلی به گونه های مختلف (عمدتا با تحمیل این عمل از سوی فرماندهانشان) با تعرض جنسی روبرو شده و به روسپی گری روی آورده اند.

این بررسی افزوده است: بیش از 10 هزار زن اسرائیلی به محض پایان خدمت سربازی به این فعالیت روی آورده اند.

گزارش این شبکه اسرائیلی تصریح می کند: در داخل اسرائیل، تاجران این عمل کثیف، دختران را به قیمت هایی بین 8 تا 10 هزار دلار برای کار 14 تا 18 ساعته در هفت روز هفته، خرید و فروش می کنند

بر اساس این تحقیقات، یک نفر از هر 8 زن سرباز اسرائیلی، با تعرض جنسی از سوی فرماندهان بلندپایه این رژیم روبرو می شوند اما بسیاری از آنها به علت ترس از عواقب افشاگری، چیزی در این باره نمی گویند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
بی نام
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۷
۰
۰
فقط باید بگویم كه متاسفم از این همه پستی و كثافت بازی این انسان نماها.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها