جام جم ورزشی: خیلی وقت بود از حامد کاویانپور خبری نداشتیم. اما او حالا برگشته و مصاحبه می کند آن هم در شرایطی که پرسپولیس در اوج بحران است.
کد خبر: ۷۱۴۱۴۶
حامد کاویانپور با توپ پر آمد!

به گزارش جام جم ورزشی ، کاویانپور نیز از آن دست بازیکنانی است که گذشته ای درخشان داشت اما قدر استعدادهای خود را ندانست تا به جای اینکه همرده بازیکنان بزرگ تاریخ فوتبال ایران همانند دایی، مهدوی کیا، خداداد عزیزی، کریم باقری و ... قرار بگیرد اکنون تنها به عنوان یک مهره سوخته معرفی شود. رفیق صمیمی سال های نه چندان دور علی کریمی خیلی وقت بود با رسانه ها گفت و گویی مفصل انجام نداده بود اما اکنون در گفت و گو با یکی از سایت ها درد و دل های زیادی می کند. او از این می گوید که 13 سال پیش قرار بود به نیوکاسل برود اما بلاژه ویچ نگذاشت. از علی دایی انتقاد می کند و از این می گوید که یک پای علی کریمی به کل پرسپولیس می ارزد. کاویانپور از صمیمیت خود با علی کریمی می گوید و از اینکه او باید با پیراهن پرسپولیس از فوتبال خداحافظی می کرد. کاویانپور می گوید فوتبال زد و بند زیاد دارد اما می خواهد به عنوان مربی به دنیای فوتبال برگردد.

حرف های کاویانپور بوی افشاگری می دهد. او هم به رسم معمول این روزهای فوتبال که خیلی هم مد شده است افشاگری می کند اما یک سوال تکرار به وجود می آید. اینکه چرا تا امروز در قبال برخی مسائل سکوت کرده بود؟ اصلا در کل آن مصاحبه طولانی اش چرا نمی گوید اختلافش با علی کریمی واقعا بر سر چه بوده؟! به هر حال با توجه به همه گیر شدن تب افشاگری فردا هم باید منتظر یک بازیکن افشاگر دیگر بود.

افشا کننده بعدی چه کسی است؟!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها