فرمانده کل سپاه پاسداران در اصفهان گفت: تهدید امروز تنها نظامی نیست و دشمنان دیگر جرأت ندارند که به صورت نظامی به ایران حمله کنند، چرا که از گذشته خود در برابر ایران درس گرفته‌اند.
کد خبر: ۷۱۱۳۱۳
مقابله کنندگان با فتنه 88 گردانهای امام علی (ع) را تشکیل دادند

سرلشکر محمدعلی جعفری در رزمایش ثامن‌الائمه(ع) اصفهان با بیان اینکه تهدید دیگر امروز در مسائل داخلی بوده و اگر در مقابله با فتنه 88، حضور مردم نبود، اکنون سرنوشت این نظام مشخص نبود، تصریح کرد: پس از فتنه 88، گردان‌های امام علی(ع)برای بسیج را تشکیل دادیم که تشکیل‌دهندگان آن بسیجیانی بودند که در فتنه 88 ایستادگی کردند.

وی افزود: امروز با شگفتی شاهد هستیم که برخی کشورهای مسلمان به حدی وابسته شده‌اند که در جنگ رژیم صهیونیستی در برابر مردم مسلمان غزه، از این رژیم حمایت می‌کنند.

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: ما هر چه داریم، از عاشورا و کربلا داریم و باید قدر خود را دانسته و بدانیم که بسیاری از کشورهای منطقه سال‌ها است که به دنبال الگوگیری از بسیج هستند؛ بستر بسیج چیزی جز اعتقاد راسخ به اسلام و ولایت فقیه نیست و این همان رکنی است که دشمنان اسلام سال‌هاست آن را نشانه گرفته‌اند.

سرلشکر جعفری با بیان اینکه زمانی که دشمنان ایستادگی مردم در برابر طوفان عظیم فتنه 88 که به دنبال تغییر نظام بود را دیدند، از هدف خود مایوس شدند، خاطرنشان کرد: ما باید این راه را با درایت و هوشمندی پیگیری کرده و در این اردوها این آمادگی را به دنیا نمایش دهیم و در راه آرمان‌‌های امام و شهیدان استوار باشیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه هدف دشمن در جنگ انحراف نظام از مسیر خود بود، تا این کشور الگوی مردم‌سالاری دینی خود را به جهان ارائه نکند، تصریح کرد: جنگ‌های اخیر منطقه نظیر لبنان و غزه نیز به دلیل درس‌های دوران دفاع مقدس به پیروزی رسید.

وی با بیان اینکه این پایداری در برخی از کشورهای منطقه ادامه دارد و در برخی دیگر کشورها در حال شکل‌گیری است، بیان کرد: خدا را شاکر هستیم که نقش کوچکی در این پیروزی داشته‌ایم هر چند دفاع مقدس با عنوان کانون جوشان این نظام در زمان مطرح است.

سرلشکر جعفری با بیان اینکه از نظر کیفی و کمی آمادگی‌های بسیج وسیع‌تر از گذشته شده است، خاطرنشان کرد: امروز در برابر تهدیدات نقش بسیج پررنگ‌تر شده و در معرض دید دوستان و دشمنان نظام قرار گرفته است، بسیج برای مقابله با حملات خارجی شکل گرفته که تعداد قابل توجهی از اعضای آن امروز در میدان حاضر هستند.

به گزارش تسنیم، رزمایش نمایش اقتدار بسیجیان گردان‌های واکنش سریع بیت المقدس، گردان‌های رزمی امام حسین(ع) و گردان‌های امنیتی امام علی(ع) به‌نام حضرت ثامن الائمه(ع) از روز گذشته در اصفهان در حال برگزاری است.

این رزمایش با استعداد 87 گردان در اردوگاه قدس علویجه و اردوگاه‌های تابعه به‌منظور حفظ و انسجام نیروها و انجام رزمایش خاص گردان‌های مذکور و نمایش اقتدار گردان‌های بسیجی اجرا می‌شود.

حفظ و انسجام و به‌کارگیری گردان‌های بیت المقدس، امام حسین(ع) و امام علی(ع) ایجاد توانایی و آمادگی لازم برای دفاع از انقلاب و نظام و کسب آمادگی لازم برای مقابله با حوادث غیرمترقبه از جمله اهداف رزمایش ثامن الائمه(ع) است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
علی
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
۰
۰
چرا یكی پیدا نمی شه از فتنه بزرگی كه مردم را گرفتار فشارهای اقتصادی كرده و اونها رو برای تامین نون شبشون، كارشون، مسكنشون دچار مشكلات و چالش های جدی كرده ،حرف بزن و جواب بده
طلب كارا فشار می یارن طلب شون رو می خوان
اقتصاد ورشكست شده تولید خوابیده
بانك ها قسطای معوقشون رو می خوان و...
آمار جرم و جنایت رفته بالا
فتنه از این بالاتر وجود داره .......................
سیاوش
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴
۰
۰
اعضای سپاه پاسداران با خلوص نیت عمل میكند گردان امام علی از بچه بسیجی هایی تشكیل شده كه با خلوص كامل و بی چشم داشت وارد گردان شده اند من هم پس از تحقیق به جمع گردان امام علی پیوستم و افتخار میكنم كه از ایرانم و رهبرم و دینم حفاظت میكنم

نیازمندی ها