وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: در برنامه رکود تورمی دولت موارد مطرح شده درباره وام 80 میلیونی پیش‌بینی شده و هماهنگی‌های لازم در سطح هیات وزیران صورت گرفته که در حال تهیه برنامه عملیاتی‌اش هستیم.
کد خبر: ۷۱۱۰۴۳
وام 80 میلیونی مسکن تورم‌زا نیست

به گزارش ایسنا، عباس آخوندی در حاشیه اجلاس ملی مجمع مشورتی و روسای شوراهای اسلامی کلانشهرها در جمع خبرنگاران تاکید کرد: در صورت افزایش عرضه این وام تورم‌زا نخواهد بود، زیرا تورم دلایل اقتصادی دیگری نیز دارد و فقط وام نمی‌تواند باعث تورم شود.

وی تاکید کرد: باید به مردم برای خرید خانه کمک شود و این‌گونه نیست که فقط بخواهیم به یک طرف توجه کنیم، زیرا باید به عرضه و تقاضا به صورت همزمان توجه شود.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه درباره ملاقات هیات دولت با رهبر معظم انقلاب درباره مسکن مهر و مشکلات آن اظهار کرد: دولت به تمام تعهداتش در رابطه با مسکن مهر پایبند است.

آخوندی تاکید کرد: نه تنها به تعهدات پایبند هستیم، بلکه تمام برنامه‌هایمان را در جهت خدمات روبنایی، خدمات زیربنایی و خدمات شهری پروژه‌های مسکن مهر پیش می‌بریم، زیرا در این مجموعه‌ها عمدتا به خود ساختمان مسکونی توجه شده و خدمات ضعیفی در آنها ارائه شده است.

newsQrCode
برچسب ها: وام مسکن تورم
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها