رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسئله اصلی اسلام تقویت اندیشه دینی براساس ولایت است، تلاش استکبار و تکفیری‌ها را در جهت ضربه زدن به تفکر ولایت اهل بیت(ع) و مقاومت دانست و تاکید کرد: کسانی که در مسیر ولایت حرکت کنند، از انحراف دور می مانند.
کد خبر: ۷۱۰۹۱۱
کسانی که در مسیر ولایت باشند، منحرف نمی شوند

به گزارش روابط عمومی جشنهای میلاد رضوی، علی لاریجانی امروز جمعه در دیدار کاروان اعزامی زیر سایه خورشید در قم با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ اصیل بر پایه مبانی اسلام افزود: رکن این فرهنگ بر ولایت و معارف اهل بیت(ع) استوار است.

لاریجانی وظیفه دستگاه‌های فرهنگی از جمله صدا و سیما و وزارت ارشاد را خطیر عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: با نگاهی به جریانات و حوادث تاریخی در می‌یابیم کسانی که در مسیر ولایت حرکت‌ کرده‌اند، از انحراف دور مانده‌اند.

رییس مجلس با بیان اینکه ولایت نشان دهنده راه و روش صحیح به انسان است، گفت: کسانی که از ولایت دور بوده‌اند و به این ریسمان چنگ نزده‌اند، دچار گمراهی شده‌اند.

نماینده مردم قم افزود: در شرایط کنونی جهان باید مبانی فکری و فرهنگی نسل جوان ما بر اساس ولایت شکل بگیرد.

وی با اشاره به اینکه امروز شاهد هجمه‌های گسترده استکبار جهانی، صهیونیسم و گروه‌های تکفیری بر مسلمانان هستیم، تأکید کرد: آنها با بی‌رحمی انسان‌هایی که هیچ گناهی ندارند را می‌کشند.

رییس مجلس با اشاره به جنایات این گروه‌ها در سوریه گفت: آنها در کشور سوریه علویان، شیعیان، و حتی مسیحیان را می‌کشند و جنایات بسیاری رقم می‌زنند.

لاریجانی به وضعیت انقلاب‌های منطقه اشاره کرد و گفت: استکبار از گروه‌های منحرف بهترین استفاده را کرده است چون همه این گروه‌ها به دنبال ضربه زدن به تفکر ناب اهل‌بیت(ع)‌ و فرهنگ مقاومت هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها