سیما تیرانداز بازیگر نقش انیس در سریال «ستایش» نقش انیس را به دلیل منفی بودن تاثیرگذاری اش در مسیر داستان جذاب ارزیابی کرد.
کد خبر: ۷۱۰۹۰۱
«انیس» سریال ستایش منفی و تاثیرگذار بود

سیما تیرانداز بازیگر نقش انیس در مجموعه تلویزیونی ستایش درباره آغاز همکاری اش با این پروژه گفت: حدود 6 سال پیش بود که از دفتر آقای زرین کوب تهیه کننده سریال با من تماس گرفتند. آن زمان آقای اصغرهاشمی به عنوان کارگردان با این گروه همکاری داشتند. فیلمنامه ای 10 قسمتی آماده بود و در اختیارمان قرار گرفت. اگرچه متن کامل نبود اما با توضیحاتی که داده شد و خواندن همان 10 قسمت آنقدر احساس خوب و داستان جذابی را برداشت کردم که بازی نقش انیس را پذیرفتم.

وی درباره ویژگی های نقش انیس و جایگاه آن در پرداخت داستانی ستایش ادامه داد: انیس نقشی منفی و تاثیرگذار بود. همین برایم جذابیت داشت زیرا معمولا در سینما و تلویزیون نقش‌های زن تاثیرگذار کمتر نوشته می شود و غالب نقش های بازیگران زن، مثبت و خنثی است. ضمن این که من قبل از این سریال نقش منفی مجموعه ای را بازی نکرده بودم به جز سریال خانه ای در تاریکی که آن هم در واقع نقشی خاکستری بود اما انیس نقشی بود که از همان ابتدا هم پیش بینی نمی کردم تا این حد مورد استقبال قرار بگیرد و برای مردم جذاب باشد.

بازیگر نقش انیس در پایان با اشاره به برد این سریال در میان مخاطبان عنوان داشت: به نظر من حس بسیار خوبی برای یک بازیگر است که همه کارش را ببینند و قضاوتش کنند. حال این قضاوت می تواند خوب باشد یا بد.

پخش سری دوم مجموعه تلویزیونی ستایش به کارگردانی سعید سلطانی و نویسندگی سعید مطلبی جمعه هفته گذشته از شبکه سه سیما به پایان رسید. این سریال داستان ستایش و فرزندانش را بعد از گذشت بیست سال روایت می کرد و در پایان با از دست رفتن ثروت حشمت فردوس و پیدا شدن محمد پسر طاهر و پدربزرگ خطاب کردن او به پایان رسید. گفتنی است این سریال سری سومی نیز خواهد داشت. (روابط عمومی شبکه سه)

newsQrCode
برچسب ها: انیس سریال ستایش
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها