محرومیت عادل برای گزارش بازی‌های استقلال به پایان رسید

فردوسی‌‌پور روز جمعه با «استقلال» آشتی می کند

بعد از گذشت 11 ماه بالاخره گزارش یکی از بازی‌های استقلال به عادل فردوسی پور سپرده شد.
کد خبر: ۷۱۰۲۴۲
فردوسی‌‌پور روز جمعه با «استقلال» آشتی می کند

مهرماه سال گذشته پس از مشکلات جدی و بی‌سابقه‌ای که بین این گزارشگر و امیر قلعه‌نویی به وجود آمده است، مسوولان ورزش تلویزیون ایران تصمیم گرفته‌اند هیچکدام از بازی‌های آبی‌پوشان را به عادل ندهند.

هفته ششم لیگ برتر در شرایطی برگزار می شود که استقلال با دارا بودن بهترین خط حمله و بیشترین برد در صدر جدول رده بندی قرار گرفته است.

استقلال تهران با سرمربی گری امیر قلعه نویی در هفته ششم میزبان گسترش فولاد تبریزی خواهد بود که در جایگاه دهم جدول قرار دارد. این دیدار که در روزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد ، جمعه 7 شهریور ، ساعت 19:00 با گزراش عادل فردوسی پور به صورت زنده از برنامه فوتبال برتر پخش خواهدشد .


اما در دیگر دیدار حساس هفته ششم ، پرسپولیس تهران در ورزشگاه یادگار امام قم به مصاف تیم صبا خواهد رفت ، تا بلکه ناکامی های خود را با علی دایی در هفته های اخیر جبران کند ، ازطرفی صبا نیز با شکست سنگینی که در دیدار با تراکتورسازی متحمل شده ، چشم امید به این بازی خانگی بسته تا جایگاه خود را با سرمربی گری صمد مرفاوی در جدول رده بندی بهبود بخشد . این دیدار شنبه 8 شهریور ، ساعت 19:00 با گزارش علی ظهیری به صورت زنده و ازطریق برنامه فوتبال برتر شبکه سه سیما پخش خواهد شد .برنامه فوتبال برتر که اختصاص به پخش زنده فوتبال های داخلی دارد به تهیه کنندگی مهدی هاشمی در گروه ورزش شبکه سه سیما تولید می شود. (روابط عمومی شبکه سه)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها