بازیگر سینما و تلویزیون گفت: کار تصویربرداری مجموعه «ابله» به کارگردانی کمال تبریزی طی روزهای آینده آغاز می‌شود.
کد خبر: ۷۱۰۲۳۵
مهران احمدی: مگر سینما هنوز وجود دارد؟

مهران احمدی که برای حضور در جشنواره بین‌المللی فیلم «یاس» به مازندران سفر کرده است، اظهار داشت: برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم یاس که دومین دوره خود را تجربه می‌کند در مازندران حرکتی بزرگ تلقی می‌شود.

وی ادامه داد: این جشنواره با سطح کمی و کیفی خود در آینده برای آثار جدیدتر تاثیرگذار بوده و در ارتقای کیفیت آنها موثر است.

بازیگر نقش شکیب در سریال پرمخاطب «آوای باران» در مورد انزوای سینما و عدم استقبال مردم گفت: مگر سینما هنوز وجود دارد، زیرا شنیدم که تعطیل شده و حال نامساعدی دارد.

/Media/Image/1392/10/30/635258308605755534.jpg

وی در مورد کار آینده خود برای ادامه فعالیت بازیگری تصریح کرد: کار آینده‌ام در مجموعه‌ای به نام «ابله» است که توسط کمال تبریزی در شبکه خانگی و رسانه‌های تصویری ساخته می‌شود.

وی ادامه داد: از نخستین بازیگرانی بودم که برای کار در این مجموعه وارد مذاکره شده و نقش‌آفرینی خود را قطعی کردم.

احمدی از آغاز کار تصویربرداری مجموعه «ابله» در اواخر نیمه نخست شهریور ماه امسال خبر داد.

مهران احمدی از بازیگران نام‌آشنای عرصه تلویزیون و سینما در کشور بوده که نسل امروز جامعه حتما با بازی و کارهایش در فیلم‌های مختلف آشنایی دارند.

این هنرپیشه در فیلم‌های سینمایی همانند بیست، هیچ، سیزده 59، اسب حیوان نجیبی است، تمشک و شیار 143 به ایفای نقش پرداخته و طی چند ماه گذشته نیز ایفای نقش متفاوتش در دو سریال پربیننده «آوای باران» و «پایتخت 3» مقبولیت عمومی بسیاری را به همراه داشت.

سریال کمدی «ابله» نیز در 26 قسمت تنظیم می‌شود که پخش آن بعد از پایان مجموعه «شاهگوش» به کارگردانی داوود میرباقری، به کارگردانی کمال تبریزی در شبکه نمایش خانگی آغاز می‌شود که در آن علاوه بر احمدی، بازیگران نام‌آشنای دیگر همانند احمد مهران‌فر و باران کوثری حضور دارد. (فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها