روز سرنوشت ساز برای صندلی تیم ملی فوتبال

حسین فرکی جایگزین کارلوس کروش می شود؟

هر نوع بن بستی در روابط و مذاکرات فدراسیون فوتبال با کارلوس کروش، حسین فرکی را به صندلی هدایت تیم ملی فوتبال نزدیک می کند.
کد خبر: ۷۰۹۴۶۶
حسین فرکی جایگزین کارلوس کروش می شود؟

به گزارش جام جم ورزشی، در حالی که به نظر می رسید کروش بعد از عملکرد نسبتا مطلوب تیم ملی در جام جهانی 2014 مشکلی برای تمدید قرارداد با فدراسیون فوتبال نداشته باشد اما اخبار رسیده از آخرین مذاکرات او و کفاشیان حکایت از احتمال جدایی این مربی با فوتبال ایران دارد.

کروش امروز برای دومین بار در دو روز گذشته پای میز مذاکره می نشیند و به هر دلیلی اگر به توافق نهایی نرسد، فدراسیون فوتبال باید دنبال گزینه جدیدی برای هدایت تیم ملی فوتبال باشد.

با این حال اگرچه مسئولان فدراسیون فوتبال اصرار به حضور مربی خارجی در راس تیم ملی دارند و چندباری هم موضعشان را در اینباره اعلام کردند اما با توجه به شرایط مالی فدراسیون و البته اصرار وزارت ورزش خیلی بعید است اینبار کسی غیر از مربی ایرانی بر صندلی تیم ملی تکیه کند.

در همین حال تنها گزینه داخلی موجود حسین فرکی است. مربی که آلترناتیو اصلی کروش است و حتی پیش از جام جهانی مباحث زیادی درباره احتمال نشستنش بر روی نیمکت تیم ملی مطرح شد. فرکی همان مربی است که به خاطر صندلی تیم ملی از هدایت تیم فولاد خوزستان تیم قهرمان فصل گذشته لیگ برتر کنار رفت.

جام جم ورزشی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها