مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت؛

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۱۸ پروژه در هفته دولت

شبکه‌های رادیویی در هفته دولت، عملکرد دولت یازدهم و شاخصه‌های دولت اسلامی را بررسی می‌کنند.
کد خبر: ۷۰۸۵۹۲
هفته دولت در شبکه‌های رادیویی

شبکه‌های رادیویی به مناسبت آغاز هفته دولت همچون سال‌های گذشته، برنامه‌های متنوعی را برای مخاطبان تدارک دیده‌اند.

بررسی عملکرد دولت در عرصه‌های مختلف، بررسی لوایح قوانین دولت در راستای اقتصاد مقاومتی و شعار سال، تبیین تلاش‌های دولت و معرفی طرح‌های بزرگ عمرانی و فعالیت‌های دولت که در این هفته مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد، گفت‌وگوی صمیمانه با مسئولان دولتی و دیدگاه‌های امام(ره) و رهبر معظم انقلاب درباره نقش و مسئولیت دولت، از جمله موضوعاتی است که در این برنامه‌ها به آن اشاره می‌شود.

همچنین مروری بر عملکرد دولت یازدهم، رابطه مطلوب مردم و دولتمردان در جامعه اسلامی از دید ائمه اطهار(ع)، نگاهی به شخصیت شهیدان رجایی و باهنر، معرفی کتب مرتبط با دولت و... از دیگر رویکردهای شبکه‌های رادیو در این هفته است.

رادیو ایران برنامه سوال را با معرفی پژوهشگاه‌های دولتی و راهکارهای پیشرفت و حفظ رونق آنها ساعت 18، برنامه «در حضور حاضران» با محوریت مروری بر تاریخ انقلاب اسلامی از دید شاهدان وقایع تاریخی درباره دولت رجایی و باهنر ساعت 22 و 35 دقیقه، برنامه «لحظه‌های آسمانی» با موضوع رابطه مطلوب مردم و دولتمردان در جامعه اسلامی از دید ائمه اطهار(ع) ساعت 12 و 35 دقیقه، برنامه زنان و زمان با محوریت حضور زنان در عرصه‌های مختلف دولتی ساعت 11 و 30 دقیقه، برنامه مرزداران با محوریت ارزیابی عملکرد دولت در حوزه مرزبانی و برنامه قضاوت با شما با ارزیابی و بررسی عملکرد دولت در زمینه‌های مختلف ساعت 15 و 30 دقیقه پخش می‌کند.

رادیو تهران هم برنامه عصر سیاست را با تشریح عملکرد دولت تدبیر و امید در حوزه سیاست داخلی و خارجی ساعت 15، برنامه سایه‌سار سپیدار با حضور بازنشستگان دولتی ساعت 10، برنامه نسیم عدالت با محوریت چگونگی طرح شکایات مردمی از عملکرد دولت ساعت 11 و برنامه جهان مجازی با موضوع آشنایی با خدمات الکترونیک پخش خواهد کرد.

رادیو فرهنگ هم برنامه‌های بامداد فرهنگی با محوریت شاخص‌ها و ویژگی‌های دولت اسلامی ساعت 6 و 30 دقیقه، برنامه گفتار فرهنگی ساعت 12، برنامه نگاشته‌ها و انگاره‌ها با بررسی تشکیل نخستین دولت‌ها در ایران ساعت 11 و 30 دقیقه و نقد فرهنگی را برای ساعت 16 در نظر گرفته است.

رادیو جوان هم با برنامه جوان ایرانی سلام هر روز با یکی از وزارتخانه‌هایی که مردم بیشتر با آنها سر و کار دارند، ارتباط برقرار می‌کند و ساعت6 و 45 دقیقه پخش می‌شود. برنامه سبقت آزاد با محوریت گزارش از یکی از وزارتخانه‌ها و ارتباط با مسئولان ساعت 17، برنامه حاضر جواب هر روز ساعت 16، کافه رادیو با موضوع میز خدمات فرهنگی دولت ساعت 15 و برنامه صبح دانش با پرداخت به دستاوردهای دولت در حوزه فناوری ساعت 9 از رادیو جوان پخش می‌شود.

رادیو سلامت هم برنامه‌های فردای بهتر ساعت 18، نقطه سر خط ساعت 8 و 30 دقیقه و پشت پلک صبح را 30 دقیقه بامداد پخش می‌کند. رادیو معارف هم برنامه‌های اندیشه‌های ماندگار ساعت 20 و 50 دقیقه، حدیث آفتاب ساعت 21 و 30 دقیقه، برنامه سهم شما ساعت 8 و 40 دقیقه، صبح روشن ساعت 9 و چراغ مطالعه را ساعت 12 و 15 دقیقه در نظر گرفته است. برنامه‌های صبح و ورزش ساعت 7 و 10 دقیقه، دستاورد ساعت 18 و 30 دقیقه و ورزش کارمندی ساعت 15 از رادیو ورزش پخش می‌شود.

برنامه‌های افق، رویدادهای قرآنی، والشمس و صفحه تقویم از رادیو قرآن، برنامه‌های صبح و تابستان، جمعه سلام و باشگاه30 دقیقه‌ای‌ها از رادیو فصلی، برنامه‌های سبزینه، صفر و یک و خط فاصله از رادیو دانش، برنامه‌های دیباچه، چاپخانه، پنجره و فانوس هم، برنامه‌های اقتصاد پایدار، ایران اقتصاد فرهنگ و دیدگاه از صدای آشنا و برنامه‌های کشاورزی محور توسعه، به سوی روشنایی، زن و اقتصاد و قانون اقتصاد از رادیو اقتصاد پخش می‌شود.

رادیو نمایش برنامه‌های دیالوگ، فانوس و سرخ چون ژاله، رادیو گفت‌وگو برنامه‌های رویداد، گفت‌وگوی روز و محرمانه نیست و رادیو خانواده هم برنامه‌های پنجره‌های روشن، حق با کیه و توسعه پایدار را برای پخش در هفته دولت در نظر گرفته است. (روابط عمومی معاونت صدا)

newsQrCode
برچسب ها: رادیو هفته دولت
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها