جام‌جم از مشکلات کودکان بی‌تابعیت گزارش می‌دهد

کودکانی که هیچ کس نیستند!

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: یکی از مشکلات استان کرمان حضور نزدیک به 200 هزار افغانی مجاز و غیرمجاز در این استان است.
کد خبر: ۷۰۸۳۲۶
ازدواج نگران‌کننده زنان ایرانی با مردان افغانی

حجت‌الاسلام علی توکلی با بیان این‌که بیش از نیمی از این تعداد هیچ مجوز قانونی برای سکونت در استان ندارند، افزود: اشتغال و ازدواج این افراد در ایران غیرقانونی است و یکی از نگرانی‌های ما ازدواج زنان ایرانی با این افراد است.

وی با اشاره به این‌که اتباع غیرمجاز هیچ مدرک قانونی ندارند و مشکلات متعددی را ایجاد می‌کنند، تصریح کرد: اکنون آمار ازدواج زنان ایرانی با این افراد که به صورت غیرقانونی انجام می‌شود، نگران‌کننده است که باید جامعه ایرانی در این خصوص آگاه شود.

به گفته وی، فرزندان این افراد هیچ نوع هویتی ندارند و مشکلات فراوانی برای آنها و جامعه ایجاد می‌شود. (مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
حسیم
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۱
۱
۰
كی مسئول این چیزاهست چراباید كشور مابااین همه نیروی انتظامی قوی، این همه افاغنه غیر قانونی توایران هست؟
ی شهروند
Australia
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۱
۱
۰
واقعا كه چقدر ازدواج در ایران با معضل مواجه شده كه ی خانم ایرانی تصمیم میگیره با یك فرد غیر قانونی ازدواج كن بدون توجه به فرهنگ و حتی بدون توجه به آینده خود و فرزندش این باید ی تلنگر به مسولین و وزارت جوانان باشه كه ی فكر اساسی و برنامه مدون باید برای ازدواج اندیشیده شود.
م-ح-ازكرمان
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۱
۰
۰
ایا حضور برادران افاغنه در استان كرمان وایجاد افزایش جمعیت بی رویه بدلیل اطلاعات ضعیف بهداشتی واخیرا ازدواج با زنان ایرنی بوجود آمد ،خارج كردن ارز طی مدت سالها . خرید املاك ومستقلات وایجاد توروم درقسمت ساختمان وبسیاری از مشاغلی كه وارد ان شده اند به چه دلیلی می تواند باشد؟
بی نام
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۱
۰
۰
بعضی ها لیاقتشون همین افغانی ها هست میری خواستگاری توقعات از دارن انگار دختر شاه پریون هست

نیازمندی ها