جام جم ورزشی: بازیکن ایرانی تیم فوتبال الاهلی قطر گفت: تابع تصمیم سرمربی این تیم هستم و نگران موقعیت خود در این تیم و نیمکت نشینی نیستم.
کد خبر: ۷۰۷۷۴۵
حسینی: نگران نیمکت‌نشینی در الاهلی نیستم

روزنامه الرای قطر روز چهارشنبه نوشت: سید جلال حسینی بازیکن ایرانی تیم الاهلی قطر سه شنبه شب در جمع خبرنگاران یاداور شد که در هر مکان و زمان تابع تصمیم سرمربی تیم هستم.

وی در پاسخ به سوالی در مورد نیمکت نشینی احتمالی در الاهلی قطر خاطرنشان کرد: زمانی که فرصت حضور در زمین مسابقه برای من فراهم شود در سطح خوبی برای تیم الاهلی قطر بازی می کنم .

حسینی ادامه داد: بازیکن حرفه ای هستم و آمادگی دارم که با هر احتمالی روبرو شوم اما امیدوارم اولین تجربه ام در خارج از لیگ ایران با الاهلی قطر با موفقیت همراه باشد.

وی از حضور در تیم الاهلی قطر ابراز خوشحالی کرد و افزود: الاهلی یکی از تیم های قدرتمند قطر است و من با این تیم غریبه نیستم بنابراین با شناختی که از الاهلی داشتم این تیم را انتخاب کردم و ارتباط خوبی بین من و باشگاه وجود دارد.

حسینی با اشاره به ارتباط خوب خود با مجتبی جباری بازیکن ایرانی الاهلی، ادامه داد: بازی برای تیم الاهلی به تجربه حرفه ای من کمک می کند و به همین دلیل بسیار سریع به پیشنهاد این باشگاه جواب مثبت دادم.

بلال ولید دبیر کل باشگاه الاهلی قطر نیز در این نشست که به منظور معرفی سید جلال حسینی به عنوان بازیکن جدید تیم فوتبال این باشگاه با حضور خبرنگاران برگزار شده بود، برای حسینی آرزوی موفقیت کرد.

وی افزود: حسینی بازیکن قدرتمند و مدافع بین المللی است که با تیم ایران در جام جهانی 2014 برزیل حضور داشت و همه بازیهای آن را دیده ایم.

دبیرکل باشگاه الاهلی قطر اظهار کرد: حسینی از سطح بازی خوبی برخوردار است و وی را بنا به توصیه مربی که از فصل گذشته او را زیر نظر داشت، جذب کردیم.

به گفته وی مذاکرات باشگاه الاهلی با حسینی در مدت کوتاهی انجام شد و وی پس از این مذاکرات موافقت خود را اعلام کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها