پرستو گلستانی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر پیرامون بازگشتش به تلویزیون با سریال «دردسرهای عظیم» گفت: «کارهایی که در این مدت به من پیشنهاد می شد به لحاظ کیفیت فیلم نامه و گروه، از کیفیت بالایی برخوردار نبودند. اما وقتی متن «دردسرهای عظیم» را خواندم، متوجه شدم با یک متن و گروه خوبی روبرو هستم.»
کد خبر: ۷۰۷۵۱۳
به بازی در «تله فیلمهای لپ لپی» علاقه ای ندارم

گلستانی افزود: «سریال «دردسرهای عظیم» از گروه حرفه ای تشکیل شده و به جز متن خوب آن، گروه حرفه ای و صاحب نام آن بود که سبب شد پیشنهاد در این سریال را قبول کنم. من اخلاق خاصی دارم که در هر کاری ایفای نقش نمی کنم.»

گلستانی تصریح کرد: «کم کار نیستم اما در هر فیلم و سریالی هم بازی نمی کنم. به تعبیری می توان گفت گزیده کار هستم. در این مدتی که در پروژه ای حضور نداشتم، هم تدریس در آموزشگاه ها و هم فعالیتم در تئاتر را ادامه دادم و البته در این مدت بازی و کارگردانی در تئاتر را هم دنبال می کردم.»

وی در خصوص دیگر فعالیت های خود در کنار کارهای تلویزیونی افزود: «در حال حاضر به غیر از بازی در سریال برزو نیک نژاد در یک تئاتری که برای کودک و نوجوان آماده شده است، حضور دارم. این تئاتر با عنوان «خانه خورشید» به نویسندگی شهرام کرمی کاری از کانون پرورش فکری کودک و نوجوان است که از اواخر شهریور ماه اجرا خواهد شد.»

گلستانی اظهار داشت: «در مدتی که فعالیت سینمایی و تلویزیونی نداشتم پروژه های مختلفی به من پیشنهاد شد اما آن قدر از کیفیت پائینی برخوردار بودند که ترجیح دادم کار نکنم. پیشنهاد بازی در این مدل پروژه ها که من به آن ها می گویم «تله فیلم های لپ لپی» زیاد داشتم. این ها کارهایی هستند که هم به شعور بازیگر و هم به شعور تماشاگر توهین می کنند. من به عنوان بازیگری که از نسل دیگری هستم، یک سری اصول و قواعد برای انتخاب کارهایم دارم که در اینگونه فیلم‌ها وجود ندارد.»

گلستانی که نقش «زری » سریال «پدر سالار» را نیز زمانی برعهده داشت، پیرامون این سریال که در حال بازپخش از تلویزیون است اظهار داشت: «پدر سالار سریالی از جنس زندگی است. به نظر من «پدر سالار» سریالی بود که در زمان خودش گشایشی در تلویزیون انجام داد. سریال از فیلم نامه ای برخوردار بود که به روز نوشته شده بود. روابط آدم ها و خانواده هایی که در سریال می بینیم همه واقعی هستند. هنوز هم چنین خانواده هایی وجود دارند. «پدر سالار» به دلیل متن قابل باور و ملموس است که همچنان مخاطب دارد.»

وی در پایان گفت: «انتخاب بازیگران در این سریال به درستی انجام شده بود. همه آدم ها سر جای خودشان بودند و دقیقا به همین دلیل است که روابط کاراکترهای سریال باورپذیر دیده می شود. زحمت هایی که آقای خواجویی برای این سریال کشیدند، دلیل موفقیت و ماندگاری آن شده است. ۲۲ سال از ساخت سریال گذشته اما همچنان مخاطب خود را دارد.»

سریال «دردسرهای عظیم» به کارگردانی بروز نیک نژاد و تهیه کنندگی ایرج محمدی و مهران مهام پخش خود را از دیشب در تلویزیون آغاز کرده است. (سینماپرس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها