عاملان جنایت جسد جوان گمشده را به دره انداخته بودند

جنایت شرور انتقامجو در​ کوهستان

فرد شروری که در شهرستان بوشهر با همدستی یکی از دوستانش جوانی را کشته و جسد او را به دره انداخته بود، دستگیر شد.
کد خبر: ۷۰۷۲۳۵
جنایت شرور انتقامجو در​ کوهستان

فرمانده انتظامی استان بوشهر در این باره به جام‌جم گفت: در پی گزارش مفقود شدن جوانی به نام محمد معلوم شد او سی و یکم خرداد امسال از منزل خارج و مفقود شده است، با دستور قضایی تحقیق در این زمینه برای یافتن جوان گمشده در دستور کار ماموران قرار گرفت.

سردار حیدر عباس‌زاده افزود: با شروع تحقیقات، جستجو برای به دست آمدن سرنخی از جوان گمشده بی‌نتیجه ماند و این فرضیه که ممکن است وی به قتل رسیده باشد، قوت گرفت.

او تصریح کرد: در ادامه تحقیقات ماموران به یکی از دوستان جوان گمشده به نام منوچهر ظنین شده و او را دستگیر کردند. در بازجویی از منوچهر وی زبان به اعتراف گشود و گفت با یکی از دوستانم به نام احمد نقشه قتل محمد را کشیده و منتظر فرصتی بودیم تا او را به قتل برسانیم. روز حادثه با قرار گرفتن در مسیر عبوری محمد از او خواستیم با موتورسیکلتش احمد را به کارخانه سنگ‌شکنی در کوه‌های اطراف روستای سمل ببرد.

متهم تصریح کرد: پس از یک ساعت احمد به من زنگ زد تا به او ملحق شوم. با حضور در محل متوجه شدم، احمد با ضربات سنگ محمد را کشته است و جسد را با کمک هم به دره‌ای در همان حوالی انداختیم و موتورسیکلت مقتول را به یکی از کوچه‌های برازجان برده و رها کردیم.

متهم افزود: بعد از گذشت دو هفته به محل رها کردن جسد رفتیم، اما فقط تکه‌های لباس و جمجمه مقتول در محل باقی‌مانده بود، لباس‌ها را آتش زدیم و جمجمه را در چاه متروکه‌ای حوالی برازجان انداختیم.

فرمانده انتظامی استان اظهار کرد: با اعتراف متهم دستگیری عامل اصلی قتل که یکی از افراد شرور و سابقه‌دار شهرستان تنگستان بود در دستور کار پلیس قرار گرفت و متهم در یک عملیات در خانه‌اش در حالی که قصد درگیری با ماموران را داشت، دستگیر شد.

با انتقال متهم به پلیس آگاهی وی با اعتراف به قتل عنوان کرد: از مدتی پیش با مقتول اختلاف داشتم و منتظر فرصتی بودم تا از او انتقام بگیرم و سرانجام روز حادثه با کشاندن وی به کوه‌های اطراف او را کشتم.

با اعتراف متهم، دستور بازداشت موقت آنها صادر شد و هر دو متهم برای ادامه تحقیقات در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفتند. هنوز از انگیزه‌های متهمان در ارتباط با این جنایت گزارشی منتشر نشده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
مهدی
Germany
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
۰
۰
فقط اعدام

نیازمندی ها