قیمت یک لیتر آب 1000 تومان است

انتقاد وزیر نیرو از آب و برق ارزان

طرح جریمه نقدی مشترکان پرمصرف آب

وزیر نیرو: آب و برق گران نمی شود

وزیر نیرو با اشاره به ارسال لایحه جریمه مشترکان پرمصرف آب به هیات دولت برای تصویب و ابلاغ، گفت: دولت تا پایان سال جاری هیچ گونه برنامه جدیدی به منظور افزایش مجدد قیمت آب و برق مشترکان ندارد.
کد خبر: ۷۰۶۳۹۸
وزیر نیرو: آب و برق گران نمی شود

حمید چیت چیان درباره جزئیات جریمه مشترکان پر مصرف آب در کشور گفت: هم اکنون یکی از برنامه های وزارت نیرو برای مدیریت و کنترل مصرف آب در کشور استفاده از ابزار جریمه مشترکان پر مصرف است.

وی با بیان اینکه این طرح جریمه مشمول آن دسته از مشترکان می شود که فراتر از الگوهای مصرف شده اقدام به مصرف و اسراف آب می کنند، افزود: از این رو، جریمه این دسته از مشترکان در دستور کار قرار گرفته است.

این عضو کابینه دولت تدبیر و امید در پاسخ به این سوال که جریمه مشترکان پرمصرف آب نقدی خواهد بود؟ گفت: به زودی ساز و کار جریمه نقدی مشترکان پرمصرف آب و با تصویب این طرح در هیات دولت اعلام خواهد شد.

وزیر نیرو در خصوص قطع انشعاب آب مشترکان پرمصرف در فصل تابستان، گفت: قطع انشعاب آب نه تنها در تهران بلکه در سایر استان‌های کشور اجرایی خواهد شد.

چیت چیان با یادآوری اینکه قطع مشترکان پر مصرف در شهرهایی که با تنش آبی روبرو هستیم، در اولویت قرار دارد، افزود: تاکنون مرحله اول این طرح در سطح کلانشهر تهران اجرایی شده است.

عضو کابینه دولت یازدهم همچنین در پاسخ به این سوال که آیا تا پایان سال جاری افزایش مجدد قیمت آب و برق را خواهیم داشت؟ گفت: دولت تاکنون هیچ تصمیم جدیدی برای گرانی بهای آب و برق در سال جاری نگرفته است.

وزیر نیرو با رد ارسال هر گونه پیشنهاد جدیدی از سوی وزارت نیرو به دولت برای افزایش مجدد قیمت‌ها، افزود: جریمه نقدی مشترکان پر مصرف آب و برق ارتباطی به افزایش قیمت این دو حامل انرژی ندارد.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
عمواوغلی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
۰
۰
ان شاء الله كه سر قولتان بمانید و چند روز بعد زیرش نزنید
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها