بررسی اهمیت ابلاغ دستورالعمل «ارزش‌گذاری دارایی‌های نامشهود» در توسعه اقتصاد دانش‌بنیان

مسیر جدید شناسایی گنجینه «دارایی‌های نامشهود»

ویژگی های زیادی برای یک صفحه نمایش تخت وجود دارد در چند سال اخیر این فن آوری ها روز به روز افزایش یافته و باعث بالا بردن کیفیت در وضوح و نمایش تصویر گردیده است.
کد خبر: ۷۰۶۳۸۹
۱۰ فناوری برتر یک تلویزیون ایده آل

ویژگی های زیادی برای یک صفحه نمایش تخت وجود دارد در چند سال اخیر این فن آوری ها روز به روز افزایش یافته و باعث بالا بردن کیفیت در وضوح و نمایش تصویر گردیده است. ما در این پست قصد داریم به شما برای خرید یک تلویزیون با فناوری هوشمند کمک کنیم. پس اگر مایل به خرید تلویزیون جدید هستید با ما همراه باشید.

در هفته اخیر ۱۰ فناوری برتر را از بین صفحه نمایش های محبوب گرد آوری کرده و در این جا نام بردیم که شامل : وضوح تصویر، اندازه صفحه نمایش، کیفیت تصویر وغیره می باشند.

وضوح HD

از ویژگی های یک تلویزیون مناسب و ایده آل وضوح تصویر با کیفیت HD می باشد اگر با فرمت های ویدیویی و تصویری آشنایی داشته باشید می دانید که HD یکی از برترین و شاید محبوب ترین کیفیت پخش یک قطعه فیلم باشد.پس دارا بودن رزولیشن HD اولین ویژگی یک تلویزیون مناسب است.

صفحه نمایش بزرگ

استفاده از یک تلویزیون هوشمند HDTV با فن آوری های خاص و صفحه LCD مسطح یک پیشنهاد خوب برای یک خرید عالی است اما امروزه با ورود صفحات نمایشگر بزرگ در خانه و تماشای یک فیلم با رزولیشن ۶۰ و یا ۷۰ اینچ باعث گردیده تا در تمامی افراد خانواده این جعبه عظیم پراشتیاق تر بنظر برسد . عمده مردم تلویزیون هایی با صفحه نمایش بزرگتر از ۵۰ اینچ را می پسندند اما همیشه نمی توان بزرگترین را در اختیار داشت زیرا پولی که برای صرف یک نمایشگر ۷۰ اینچی هزینه می شود نسبتاً زیاد بنظر می آید.

سازگاری با ۱۰۸۰p/24

هنگام تماشای یک فیلم شلیک یک گلوله حرکات سریع دیگر لازمه یک فناوری است تا بتوان با فریم بالا این صحنه نمایش را بخوبی نشان داد.۱۰۸۰ از ویژگی هایی است که با فریم ۲۴p عرضه شده و عمده این فناوری بر روی دیسک های بلوری مشاهده می شود.

افکت های تصویری

یکی از ویژگی های منحصر بفر یک تلویزیون این است که اگر غیر از تماشای فیلم یک کنسول بازی پلی استیشن یا xBox را متصل کردید لازم است تا تصویر را روی حالتی قرار داده تا بتوان رندر بازی براحتی انجام شود یا هنگام اتصال دوربین عکاسی خود به تلویزیون و تماشای عکس ها حالتی وجود دارد تا بتوان تناقص رنگ را برطرف کرده و یا قرمزی چشم را کاهش دهد که یک تلویزیون مناسب این افکت های تصویری را بایستی در خود جای دهد.

به روز رسانی نرم افزار آنلاین

بسیاری از دستگاه های بازی،گوشی های هوشمند و سایر دستگاه ها نیازمند توانایی هایی هستند که با مرور زمان بایستی این توانایی ها را بر روی دستگاه موردنظر اعمال نمود تا از کیفیت و ویژگی های جدید آن بهره برد. پس یک تلویزیون نیز از طریق اینترنت می تواند بروزرسانی هایی را دریافت کند که مسلما این قابلیت در تلویزیونهای جدید دیده شده و باعث پشتیبانی شرکت های تولید کننده از تلویزیون و یا بهبود تصویر و تعمیرات اساسی تلویزیون میگردد.

Multimedia

ممکن است بخواهید لپتاپ یا تب لت و یا رایانه خود را از طریق HDMI به تلویزیون متصل کنید و همزمان با نمایش فیلم بتوانید با رایانه یا لپتاپ خود نیز بر روی تلویزیون کارکنید. این ویژگی نیز در برخی تلویزیون ها مشاهده گردیده و باعث رضایت مندی کاربران و خریداران شده است.

newsQrCode
برچسب ها: بررسی تلویزیون
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها