بازیکن سابق پرسپولیس 500 میلیون داد و تهیه کننده و بازیگر سینما شد.
کد خبر: ۷۰۶۲۷۹
چگونه با 500 میلیون تومان بازیگر نقش اول شویم؟

علی انصاریان داشت فیلم بازی می‌کرد، این را می‌شد از عکس‌هایش در اینستاگرام فهمید. اما یکباره او پوستر فیلمش را منتشر کرد تا جزییات سینمایی شدنش مشخص شود. بچه خانواده مذهبی انصاریان، بعد از تجربه‌ هیاهوی فوتبال، حالا آکتور سینما شده است. آن هم در فیلمی که خودش تهیه‌اش کرده. او انگار بعد از درخشش پژمان جمشیدی در تلویزیون حسابی به سرش زده که بعد از فوتبال سرکی هم به دنیای هنر بکشد. خودش البته می‌گوید پژمان به او نمی‌خورد چون حالا علی انصاریان ستاره سینماست!

هم تهیه‌کننده فیلم هستی، هم بازیگر آن؟!

(می‌خندد) چقدر تلاش کردم کسی این موضوع را نفهمد!

واقعا که استثنایی هستی – به خاطر حسادت به پژمان جمشیدی این کار را انجام دادی؟

نه بابا! پژمان یک صدا و سیمایی است، من رفتم سینما!

چرا بازیگر یک فیلم سینمایی شدی؟

ماجرا داشت. دوستان تماس گرفتند که بیا و برای تهیه این فیلم کمک کن. من هم رفتم. ابتدا با امیر جعفری تماس گرفتیم برای بازی که گفت تا پایان 1393 قرارداد دارد، به عباس غزالی زنگ زدیم گفت سر کار است، با پوریا پورسرخ تماس گرفتیم گفت نمی‌تواند بیاید، حامد بهداد هم آبادان بود، حامد کمیلی گفت سرش شلوغ است و کامران تفتی هم در شیراز مقابل دوربین رفته بود. در این هنگام، مراحل پیش تولید هم به اتمام رسیده بود.

این طوری بازیگر شدی؟

نه، گوش کن! گریمور فیلم به من پیشنهاد داد بیا تست گریم بده، شاید به این نقش خوردی. من هم نشستم پای کار و همه گفتند عالی است. نقشی که در فیلمنامه بود به من می‌خورد، یک آدم شر و شور که شیطنت‌های زیادی داشت. به خاطر اینکه هیچ‌کس نمی‌توانست بیاید، من قبول کردم بازی کنم. مجبور شدم بازیگر شوم، می‌فهمی، مجبور!

از کجا قرار شد که تهیه‌کننده کار باشی؟

آها! من فقط قرار بود به شهرام شاه‌حسینی بابت ساخت فیلم کمک کنم به همین علت رفتم سراغ حسین هدایتی، برایش ماجرا را توضیح دادم و حتی فیلمنامه را خواند اما یکی، دوبار ما را سر کار گذاشت تا اینکه به خودم گفتم قسمت این است که خودم بروم پای کار و فیلمی که شروع کرده‌ام را تمام کنم. اصلا همان بهتر که هدایتی سمتی در فیلم کلاف نداشت چون من این فیلم را ساختم آن هم با یک تیم کاملا حرفه‌ای.

فیلم در مورد چیست؟

یک فیلم کاملا جدی و اکشن که حتی یک سکانس طنز هم ندارد. مدام تعقیب و گریز. درگیری، تیراندازی و... فیلم خوب و سختی است، 15 یا 16 روز گریم سنگین روی صورتم داشتم و خوشحالم که اولین کارم، سخت‌ترین کار سینمایی‌ام شد!

چقدر زود خودت را سینمایی دانستی!

بله عزیزم! شما با یک هنرمند مشغول صحبت کردن هستی! ولی انصافا کار کردن کنار کیکاوس یاکیده و لیلا اوتادی لذتبخش بود، چون آنها انرژی زیادی گذاشتند و چیزهای فراوانی به من آموختند از سایپایی‌ها هم ممنونم چون یکی از محصولاتی که هنوز به بازار نداده‌اند را در این فیلم به ما تحویل دادند. حالا قرار است فیلم برای اولین بار در جشنواره فیلم‌های ویدئویی به نمایش در بیاید. اما یک سورپرایز بزرگ هم داریم.

چه سورپرایزی؟

محسن چاووشی دو کار بسیار خوب خودش را برای فیلم ما خواند. بهترین کارهایی که ممکن است بشنوید. فیلم که عالی است، تصویر، صدا، کارگردانی، فیلمنامه، گریم، بازی‌ها، همه چیز عالی است، موسیقی هم فوق‌العاده است. مطمئنم مردم از این فیلم خیلی استقبال می‌کنند.

حالا چقدر خرج کردی؟

خیلی کمتر از 500 میلیون تومان. اما فکر می‌کنم این پول را برگردانیم. (مجله تماشاگران امروز)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
حامد
-
۰۲:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۱
۰
۰
من 50میلیون میدم بازیگر شم
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها