شبکه سه سیما ساخت سری سوم این سریال را به کارگردانی سعید سلطانی بزوی آغاز می‌کند
کد خبر: ۷۰۶۱۳۵
ساخت سریال «ستایش ۳» قطعی شد

آخرین قسمت از سری دوم "ستایش" شب گذشته، ۲۴ مردادماه پخش شد. این درحالی است که تیتراژ پایانی سریال خبر از ساخت سری سوم نیز داد.

گویا هم‌اکنون فیلمنامه درحال نگارش است تا با فراهم شدن بودجه، بزودی کار تصویربرداری آن نیز آغاز شود. همچنان که پخش قسمت آخر "ستایش ۲" و نامشخص بودن و بلاتکلیفی داستان، ساخت قسمتهای بعدی را نیز نوید می‌دهد.

سری اول «ستایش» از آذرماه سال 89 جمعه شب های هرهفته روی آنتن رفت. سری اول این مجموعه دارای 44 قسمت 50 دقیقه‌ای بود و داستان دو پدر به نام‌های حشمت فردوس و محمود نادری را روایت می‌کرد که تمام امیدهایشان را به آینده پسرانشان بسته اند تا شاید آرزوهای دیرینه‌شان به بار بنشیند. حشمت فردوس بقای نظامی را که بنیان کرده بود، طلب می‌کرد و محمود نادری بر اعتقادات خود استوار بود در حالیکه هیچ یک از خواسته این دو محقق نشد و در ادامه ازدواج ستایش فرزند نادری با طاهر فرزند فردوس تمام معادلات این دو پدر را بر هم زد و گره های اصلی قصه ستایش را موجب شد.

/Media/Image/1393/05/04/635419722840322917.jpg
پخش ستایش 1 بیش از یکسال به طول انجامید و مورد استقبال قابل توجه مخاطبان قرار گرفت. تا جایی که در مقطعی با پخش این سریال نام ستایش نامی بود که والدین برای فرزندان تازه متولد شده خود انتخاب می‌کردند. بدین ترتیب گروه سازنده و مدیران شبکه سه به دنبال استقبال گسترده مخاطبان از این پروژه تصمیم به ساخت سری دوم آن گرفتند و با حفظ گروه بازیگران و تغییراتی جزئی در تیم پشت دوربین سازندگان کار خود را از ابتدای 92 کلید زدند. با این تفاوت که سری دوم در 26 قسمت 50 دقیقه ای تولید و زمان آن به 20 سال بعد و دوره کنونی تغییر یافت و فرزندان کاراکتر ستایش که در سری اول مورد تعقیب پدربزرگ خود حشمت فردوس بودند دیگر بزرگ شده و قصه هایشان در مسیر داستان اصلی تاثیرگذار شد.

پخش «ستایش2» نیز اواخر سال گذشته آغاز شد و همچنان ویژگی پرمخاطب بودن خود را حفظ کرده است. پخش سریال 70 قسمتی "ستایش" جمعه شب در حالی به پایان رسید که خبر ساخت سری سوم آن در پلان پایانی این مجموعه اعلام شد.

گفتنی است داریوش ارجمند، نرگس محمدی، مهدی سلوکی، سیما تیرانداز، رامسین کبریتی، فریبا نادری و … در این سریال ایفای نقش کرده‌اند. (نسیم و باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۷
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۷
۰
۱
باسلام برای اقای سعید سلطانی متاسفم با انكه كارگردان بسیار حرفها در كار خود می باشند چرا خانم نرگس محمدی را برای قسمت دوم سریال انتخاب نمودند مگر هنرپیشه قعطی بود. می توانستند از گزینه ی بهتری می توانستند استفاده كنند مجبور بود انقدر ان خانم را گریم كنند مثل قیافه مریض ها در بیاورند كه مثلا سن اش زیاد تر از خودش باشد سریال پس از باران را ان طور ناراحت كننده به نمایش گذاشت اقای سلطانی نمیت وانید فیلمی درست كنید كه خنده بر لب تماشاچی بنشیند همیشه باید یك جعبه دستمال جلوی خود بادیدن فیلم شما بگذاریم كم به فكر خنداندن مردم باشید.ستایش سه را از خانم محمدی استفاده نكنید . ممنون
فرزانه
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۷
۰
۰
واقعا سریال مزخرف و درپیتی است هم سری اول هم سری دوم
پر از جملات متناقض
ازطرفی میگه اگر پیش خدا بودی مادرت زنگ زد جواب بده.از طرفی میگه ازش شكایت كن
یك نكته اموزنده نداشت!حتی یكی!!!!!!!! من بیننده نبودم اما از تمام افرادی كه عمرشان را پای این سریال مسخره تلف كردند نظزخواهی كردم
خواهشا كوتاه بیاید و بودجه صداسیما را اینجوری حیفو میل نكنید
بیزن
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
۰
۰
خواهش میكنم كه اخر داستان را تند تند و بی محتوا تمام نكنید با حوصله وزیبا كه در خاطره باقی باشد
مهدیه عباسی
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
۰
۰
سلام من مهدیه عباسی ۱۵ ساله از زنجان هستم ستایش خیلی برنامه ی خوبی است وما تمامی قسمت ها را نگاه كردیم
محسن رشیدگرمی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
۰
۰
سلام ممنون ازتلاشتان لطفا زمان پخش این سریال رانیز مشخص كنید باتشكر
سید حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
۰
۰
با سلام و خسته نباشید خدمت دست اندركاران سریال ستایش ، دوست داشتم بدون ساخت سری جدید این مجموعه چه زمانی شروع میشود و آیا ساخت این سریال برای فصل جدید 100% شده است ؟
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
۰
۰
ســریال بــسیار قــشنگی بود بنده خودم به نمره خودم خیلی دنبالش میكردم .از دست اندركارهای این برنامه كمال تشكر دارم و منتظر فصل سومش هستم .با تشكر از آقای سلطانی . مهدی شامحمدی از اصفهان مرسی

نیازمندی ها