مهدی نفر، خبرنگار خبرگزاری فارس و برنامه «ورزش و مردم» درگذشت.
کد خبر: ۷۰۵۶۶۱
گزارشگر برنامه «ورزش و مردم» درگذشت/ تصاویر

مهدی نفر، خبرنگار با سابقه رسانه بامداد امروز بر اثر حادثه دلخراش رانندگی دار فانی را وداع گفت. خبرنگار سابق خبرگزاری فارس و برنامه ورزش و مردم به همراه محمد سیانکی از گزارشگران ورزشی در اتوبان بابایی دچار حادثه شد و درگذشت.سیانکی نیز پس از این حادثه به بیمارستان انتقال داده شد.

89-124.jpg

گزارش/ درگذشت

گزارش/ درگذشت

بر همین اساس وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون فوتبال، باشگاه پرسپولیس، باشگاه راه آهن، تیم فوتبال رسانه ورزش و ... با انتشار پیام هایی این ضایعه دردناک را به خانواده نفر و همین طور جامعه رسانه‌ای ایران تسلیت گفتند.

در پیام مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان آمده است : " ضمن عرض تسلیت درگذشت این همکار به خانواده محترم، اصحاب ورزش و رسانه و بویژه مدیران وهمکاران خبرگزاری فارس و برنامه ورزش و مردم ، آرامش روح پاکش در جوار رحمت الهی را مسالت داریم "

سایت باشگاه پرسپولیس هم در پیامی نوشت: در نهایت تاثر و تاسف و در کمال ناباوری خبردار شدیم مهدی نفر از خبرنگاران خبرگزاری فارس که با برنامه‌های ورزشی تلویزیون نیز همکاری داشت در پی سانحه رانندگی جان به جان آفرین تسلیم کرد.

او یکی از زبده‌ترین خبرنگاران ورزشی حوزه پرسپولیس بود. درگذشت زنده‌یاد مهدی نفر که در حین جوانی در عرصه خبر رسانی بسیار فعال بود، ضایعه‌ای جبران ناپذیر برای جامعه خبری فوتبال محسوب می‌شود.

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس این ضایعه دردناک را به خانواده محترم آن مرحوم، جامعه سخت‌کوش رسانه، اهالی ورزش فوتبال و به ویژه خانواده پرسپولیس تسلیت می‌گوید. باشد که روحش قرین رحمت ایزدی شود و آرامش گیرد.

سایت فدراسیون فوتبال هم نوشت: درگذشت همکار عزیزمان مهدی نفر چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می‌نشیند، ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست.فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ برتر و آکادمی ملی فوتبال این ماتم جانگداز را به خانواده محترم ایشان، اهالی رسانه، وزارت ورزش و جوانان؛ خبرگزاری فارس، همکاران عزیزمان در برنامه تلویزیونی ورزش و مردم و جامعه ورزش صمیمانه تسلیت عرض کرده و برای آنان صبر و اجر و برای آن عزیز سفرکرده علو درجات طلب می‌کند. روحش شاد و یادش گرامی.

روابط عمومی تیم فوتبال رسانه ورزش هم در پیامی به مناسبت در گذشت عضو این تیم نوشت: تیم فوتبال رسانه ورزش که متشکل از جمعی از خبرنگاران ورزشی است ضایعه دردناک درگذشت مهدی نفر را به خانواده نفر و جامعه رسانه ای ایران تسلیت گفت.

مسوولان، کادر فنی و بازیکنان باشگاه راه‌آهن هم این ضایعه را به خانواده رسانه تسلیت گفتند. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها