امروز و فردا شبکه‌های تلویزیون فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشنی چون کارگزار، گلچهره، شجاع مرد کوچک، موریسون خواهردار می‌شود، وعده دیدار، بادبادک، نفوذی، این هفت نفر، چهار شگفت‌انگیز 2، شوری تازه و تشییع جنازه در برلین را برای مخاطبان خود تدارک دیده است.
کد خبر: ۷۰۵۴۹۵
حاتمی کیا، جانی دپ و عطاران در فیلم های آخر هفته

شبکه یک

امروز: ساعت 22، کارگزار

امشب: ساعت 14 و 50 دقیقه، گلچهره

فیلم سینمایی «کارگزار» به کارگردانی فرانس تروک، امشب ساعت 22 از شبکه یک پخش می‌شود که در این فیلم بازیگرانی چون ویکتور بودو، کاتا پتو و هانس زیشلر حضور دارند.

فیلم سینمایی «گلچهره» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی وحید موسائیان، فردا ساعت 14 و 50 دقیقه از این شبکه به نمایش درمی‌آید که داستان اشرف خان صاحب سینمایی در کابل را تعریف می‌کند که پس از سقوط دولت کمونیستی نجیب‌الله و تسلط مجاهدین بر کابل می‌خواهد سینمایش را بازسازی کند و .... مسعود رایگان، لادن مستوفی و هدایت هاشمی در این فیلم بازی می‌کنند.

شبکه دو

امروز: ساعت 9 و 30 دقیقه، شجاع مرد کوچک‌/‌ 14 و 30 دقیقه، موریسون خواهردار می‌شود‌/‌ ساعت 21، وعده دیدار

فردا: ساعت 8، عتیقه‌فروشی قدیمی‌/‌ ساعت17 و 30 دقیقه، بادباک‌/‌ ساعت 23، نفوذی

انیمیشن «شجاع مرد کوچک» به کارگردانی صمد غلامزاده، امروز ساعت 9 و 30 دقیقه صبح در قالب برنامه «سینما صبحانه» از شبکه دو سیما پخش می‌شود. این انیمیشن داستان زندگی حسین فهمیده است که در زمان اشغال خرمشهر نارنجک به‌کمر می‌بندد و زیر تانک می‌رود که هم تانک منفجر می‌شود و هم خودش به شهادت می‌رسد.

فیــلم سینــمایی «موریسون خواهردار می‌شود» به کارگردانی باربارا بردرو هم امروز ساعت 14 و 30 دقیقه در جدول پخش این شبکه گنجانده شده است. در این فیلم توبیاس لامبرتس، باری آتسما و براچا ون دوئسبرگ بازی می‌کنند.

فیلم تلویزیونی «وعده دیدار» به کارگردانی جمال شورجه، امشب ساعت 21 از شبکه دو به نمایش درمی‌آید. در این فیلم سعید نیک‌پور، پروانه معصومی، محمد صادقی، احمد نجفی و شبنم قلی‌خانی ایفای نقش کرده‌اند.

انیمیشن «عتیقه‌فروشی قدیمی» به کارگردانی وارویک جیلبرت، فردا ساعت 8 صبح در قالب برنامه «سینما صبحانه» از شبکه دو تقدیم علاقه‌مندان می‌شود. این کارتون ماجرای دختری است که یک عتیقه‌فروش پیر سرپرستی او را برعهده دارد. نام این دختر نل است. دخترک کوچک با کار کردن برای خود و پیرمرد درآمدی کسب می‌کند و ....

فیلم سینمایی «بادبادک» به کارگردانی راجان خوسا، فردا ساعت 17 و 30 دقیقه برای علاقه‌مندان به بالیوود به نمایش درمی‌آید.

فیلم سینمایی «نفوذی» به کارگردانی احمد کاوری و مهدی فیوضی فردا ساعت 23 از شبکه دو پخش می‌شودکه امیر جعفری، نسرین مقانلو، قاسم زارع، جمشید هاشم‌پور و محمد کاسبی در‌آن بازی کرده‌اند.

شبکه سه سیما

امروز: ساعت 11، فیلادلفی‌/‌ ساعت 23 و 30 دقیقه، اولین شب آرامش

فردا: ساعت 11، چهار شگفت‌انگیز

فیلم سینمایی «فیلادلفی» به کارگردانی اسماعیل رحیم‌زاده و سید مجتبی اسدی‌پور، امروز ساعت 11 از شبکه سه پخش می‌شود. این فیلم داستان گروهی است که برای انجام فعالیت بشردوستانه تصمیم می‌گیرند تا آذوقه و وسایل پزشکی را از طریق تونل‌های زیرزمینی گذرگاه رفح به محاصره‌شدگان غزه برسانند. احمد نجفی، محمدرضا جامعی، هدا آهنگر، علی اوسیوند، فلور نظری، محمد عمرانی، فخرالدین صدیق‌شریف، رامسین کبریتی، محمدصادق یزدانی، شایان جلالی، آرمان فروغی و مریم شهبازپور در این فیلم بازی کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی «اولین شب آرامش» به کارگردانی احمد امینی، امشب ساعت 23 و 30 دقیقه از شبکه سه به نمایش درمی‌آید. در این اثر پرویز پورحسینی، مهتاج نجومی، اکرم محمدی، یکتا ناصر، شبنم قلی‌خانی، مهدی پاکدل و امیر آقایی ایفای نقش کرده‌اند. همچنین قسمت دوم این فیلم فردا ساعت 16 از شبکه سه پخش می‌شود.

فیلم سینمایی «چهار شگفت‌انگیز 2» به کارگردانی تایم استوری محصول مشترک آمریکا، آلمان و انگلیس فردا ساعت 11 از شبکه سه تقدیم علاقه‌مندان می‌شود. در این فیلم جسیکا آلبا و آیون گروفود بازی کرده‌اند.

شبکه چهار

امروز: ساعت 15، شوری تازه

فردا: ساعت 20 و 30 دقیقه، تشییع جنازه در برلین

فیلم سینمایی «شوری تازه» به کارگردانی آنگ لی، امروز ساعت 15 از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

فیلم سینمایی «تشییع جنازه در برلین» به کارگردانی گای همیلتن، فردا ساعت 20 و 30 دقیقه در قالب برنامه «سینما 4» از شبکه چهار به نمایش درمی‌آید. در این فیلم مایکل کین و پاول هوبشمیت بازی کرده‌اند.

شبکه تهران

امروز: ساعت 13و 30 دقیقه، ماشین‌ها 2

فردا: 40 دقیقه بامداد، دزدان دریایی کارائیب 1/ ساعت 9، توربو/ ساعت 13 و 30 دقیقه، در آرزوی پرواز/ ساعت 22، بوی پیراهن یوسف

انیمیشن «ماشین‌ها 2» به کارگردانی جان لستر، امروز 13 و 30 دقیقه در قالب برنامه تماشاخانه از شبکه تهران پخش می‌شود.

فیلم سینمایی «دزدان دریایی کارائیب 1» به کارگردانی گار وربینسکی، فردا 40 دقیقه بامداد از شبکه تهران پخش می‌شود.

انیمیشن «توربو» به کارگردانی دیوید سورن، فردا ساعت 9 صبح از شبکه تهران به نمایش درمی‌آید. این انیمیشن داستان حلزونی است که آرزو دارد در مسابقات برنده شود و موفق می‌شود. رایان رینولدز، پل جیاماتی و مایا رادولف در این انیمیشن بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «در آرزوی پرواز» به کارگردانی جو جانستون، فردا ساعت 13 و 30 دقیقه در جدول پخش شبکه تهران قرار گرفته است. بیل کمپبل، جنیفر کانلی و آلن آرکین در این فیلم سینمایی بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «بوی پیراهن یوسف» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا، فردا ساعت 22 هم از این شبکه به نمایش درمی‌آید. نیکی کریمی، علی نصیریان، جعفر دهقان و شیرین بینا در این فیلم سینمایی ایفای نقش کرده‌اند.

شبکه شما

امشب: ساعت 24، زنجیرها

فردا: ساعت 13 و 30 دقیقه، چشمه آهوان

فیلم تلویزیونی «زنجیرها» به کارگردانی داریوش جهانگیری، امشب ساعت 24 از شبکه شما پخش می‌شود. در این فیلم علی اوسیوند، یوسف مرادیان، رزیتا عجم و جلیل بشتام بازی کرده‌اند. این فیلم تلویزیونی به تهیه‌کنندگی فرشاد شکیبی و پروین خدرویسی تولید مرکز کرمانشاه است.

فیلم تلویزیونی «چشمه آهوان» به کارگردانی شهرام باباپور و تهیه‌کنندگی محسن دانشور که در مرکز خراسان جنوبی تولید شده است، فردا ساعت 13 و 30 دقیقه از شبکه شما پخش می‌شود.

شبکه پویا

انیمیشن «داستان اسباب بازی 2»، امشب ساعت 21 از شبکه پویا پخش می‌شود. همچنین انیمیشن «خوش‌قدم» هم فردا ساعت 21 از این شبکه تقدیم علاقه‌مندان می‌شود.

شبکه نمایش

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «امید شجاعتی جاودانه»، «قهرمانان واقعی»، «غیرمنتظره»، «دانی براسکو» و «تسلیم‌ناپذیر» امروز و فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «جین ایر»، «در جستجوی بهشت»، «حقیقت باید گفته شود»، «دشمنان ملت» و «شغل ایتالیایی» فردا و در ساعات 15،17، 19،21 و 23 از شبکه نمایش پخش می‌شود. (جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها