با بهرنگ توفیقی، کارگردان سریال «انقلاب زیبا»

با حواس جمع، انقلاب زیبا را ببینید

بهرنگ توفیقی کارگردان «انقلاب زیبا» :

از تمام کسانی که به ما الکی گیر ندادند تشکر می‌کنیم

مجموعه «انقلاب زیبا» این شب‌ها از شبکه یک درحال پخش است و در همین چندشب که از نمایش این مجموعه می‌گذرد مخاطبان زیادی همراه این سریال شدند.
کد خبر: ۷۰۵۴۸۵
از تمام کسانی که به ما الکی گیر ندادند تشکر می‌کنیم

بهرنگ توفیقی کارگردان این کار درباره میزان اقبال مردم با توجه به چندقسمتی که از پخش این مجموعه می‌گذرد گفت:«در این چندشب دوستان و اطرافیان واقعاً به من لطف داشتند و با تماس‌ها و پیامک‌های انرژی مضاعفی به ما دادند. مردم هم به ما لطف دارند و گویا تا اینجا از سریال راضی هستند. باید این را هم اضافه کنم که ما هنوز مشغول تصویربرداری هستیم و احتمالاً تا ده روز آینده درگیر این کار خواهیم بود.»
فیلمنامه خوب عنقا
توفیقی ویژگی این کار را داستان خوب و قصه جذاب آن می‌داند و می‌گوید:« این کار فیلمنامه خیلی خوبی داشت که حامد عنقا آن را نگاشته و حس می‌کنم که هرچه به جلو برویم نوع فضاسازی و داستان‌گویی مردم را بیشتر جلب می‌کند. ضمن اینکه ما از همان ابتدا هم در جلساتی که داشتیم اصرارمان براین بود که اصلاً اغراقی در داستان صورت نگیرد و همه چیز شکل واقعی داشته باشد.» از او می‌پرسیم که از همان ابتدا قرار بود که تدوین سریال به صورت متقاطع باشد یا در زمان مونتاژ به این نتیجه رسیدید که این نوع روایت «انقلاب زیبا» را جذاب‌تر می‌کند که او گفت:«سینما یک کار گروهی است و من هم عادت به کارهای انفرادی ندارم. از همان اوایل که صحبت می‌کردیم هم من و هم امیرشیبان خاقانی و هم حامدعنقا و هم تهیه‌کننده کار در جریان نوع روایت بودند و باهم دراین‌باره صحبت کردیم.

حتی گاهی سکانس‌ها براساس نوع تدوین نوشته شد و به نظرم یکی از نقاط قوت کار روایت مدرن این مجموعه است. اما یک نکته را که با آقای عنقا هم درباره‌اش صحبت کردیم این بود که مخاطب را با نوع تدوین فریب نزنیم. در ادامه هم به وقتی به فراخور زمان فلاش بک می‌زنیم خواهید دید که مخاطب گیج نمی‌شود و می‌تواند داستان را دنبال کند.»

از تمام کسانی که به ما الکی گیر ندادند تشکر می‌کنیم
یکی از ویژگی‌های «انقلاب‌زیبا» که در این چندشب خیلی به چشم آمد نوع پوشش و رنگ‌ولعاب طراحی لباس است که از توفیقی می‌پرسیم با ممیزی یا مشکلی دراین‌باره مواجه نشدید که پاسخ می دهد:«ما سعی کردیم تمام ممیزی‌ها را رعایت کنیم و از همین‌جا از تمام کسانی که به ما الکی گیر ندادند تشکر می‌کنیم.»
بهرنگ توفیقی زمان پخش این مجموعه را مناسب می‌داند و می‌گوید این سریال در زمانی پخش می‌شود که من فکر نمی‌کنم مجموعه مهم دیگری در حال پخش باشد و کار به نظرم دارد دیده می‌شود و مورد اقبال قرار گرفته است.
در پایان بد نیست بدانید که «انقلاب زیبا» هرشب 22:30 از شبکه یک روی آنتن می‌رود. این سریال به تهیه‌کنندگی رامین عباسی‌زاده و نوشته حامد عنقا با کارگردانی بهرنگ توفیقی ساخته شده و آزاده صمدی ، علیرضا کمالی‌نژاد ، آتیلاپسیانی ، مجیدمظفری ، مجیدواشقانی و... از بازیگران اصلی این مجموعه هستند.
(روزنامه صبا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها