یک فنجان چای با محمود عزیزی

تاریخ مصرف «معراجی‌ها» تمام نشده است

این سریال در 30 قسمت از شبکه یک پخش خواهد شد

«معراجی‌ها» بعد از انقلاب زیبا می‌آید

پخش سریال تلویزیونی «معراجی‌ها» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی و تهیه‌کنندگی سیدمحمود رضوی بعد از تمام‌شدن سریال انقلاب زیبا آغاز می‌شود.
کد خبر: ۷۰۵۳۶۳
«معراجی‌ها» بعد از انقلاب زیبا می‌آید

رحمان سیفی‌آزاد ، مدیر گروه فیلم و سریال شبکه یک گفت: اکنون این سریال مراحل مونتاژ و صداگذاری را پشت سر می‌گذارد و بعد از تمام شدن سریال تلویزیونی انقلاب زیبا هر شب از شبکه یک پخش می‌شود. سریال تلویزیونی معراجی‌ها در 30 قسمت آماده نمایش می‌شود.

در خلاصه داستان «معراجی‌ها» آمده است: قرار است تعدادی از شهدای گمنام تفحص شده در یکی از دانشگاه‌ها دفن شوند، اما گروهی از دانشجویان با تحریک استاد گنجی اقدام به آشوب وجنجال در دانشگاه می‌کنند که آغاز قصه‌ای می‌شود و گروه دانشجویان مجبور به سفری ناخواسته می‌شوند.

مهران رجبی، سید جواد هاشمی، برزو ارجمند، پندار اکبری، نیما شاهرخ‌شاهی، علی صادقی، حدیثه تهرانی، حسین مهری، سمانه پاکدل، اصغر نقی‌زاده، رضا رویگری، سیدمهرداد ضیایی، امیر نوری، کاوه خداشناس، اسماعیل سلطانیان از بازیگران این سریال هستند.

ضیایی و رویگری در نقش استاد دانشگاه، شاهرخ‌شاهی، خداشناس، افشانی، نوری، نادری و تهرانی در نقش دانشجو، مهیمن در نقش مادر شهید، رجبی در نقش پدرشهید و پندار اکبری و اصغر نقی‌زاده در نقش رزمنده به ایفای نقش می‌پردازند. فیلمنامه سریال «معراجی‌ها» را گروهی از نویسندگان به سرپرستی مسعود ده‌نمکی نوشته‌‌اند. موضوع این سریال کمدی نیست و ارتباطی به سه‌گانه «اخراجی‌ها» ندارد، بلکه با نگاهی جدی و اجتماعی حول محور کاروان راهیان نور و شهدای گمنام روایت می‌شود.

سریال معراجی‌ها به تهیه‌کنندگی محمود رضوی و به‌سفارش گروه مجموعه‌های تلویزیونی شبکه یک تولید شده است. مهدی فرجی، مدیر شبکه یک سیما در حاشیه اکران فیلم معراجی‌ها، در سی‌و‌دومین جشنواره فیلم فجر در سینما فردوسی تهران گفت: این فیلم ـ سریال از دغدغه‌های دفاع مقدس و ارزش‌های انقلاب سخن می‌گوید. مجموعه معراجی‌ها داستانی جذاب و باورپذیر دارد و اثری فاخر و ارزنده است که وقایع جبهه‌های جنگ ما با دشمنان اسلام و انقلاب را بازگو می‌کند. بنا به گفته مسعود ده‌نمکی، کارگردان و نویسنده معراجی‌ها، طنز این سریال با طنز اخراجی‌ها متفاوت است زیرا جنس آدم‌های این دو اثر فرق می‌کند. آدم‌هایی که در اخراجی‌ها بودند، از جنس جبهه و جنگ نبودند، اما در معراجی‌ها آدم‌ها عاشق جبهه هستند، به همین دلیل نوع طنز آنها نیز متفاوت‌تر است.

برخی از عوامل سازنده این سریال که در گروه مجموعه‌های تلویزیونی شبکه یک تولید می‌شود، عبارتند از مدیر تصویربرداری فرشاد گل‌سفیدی، صدابردار مرتضی اصلان‌زاده، موسیقی امیر توسلی، دستیار اول کارگردان نورالدین گودرزی، گروه کارگردانی افشین آقایی و غزل عبدی. (جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها