فرجی دانا اولین وزیر دولت روحانی است که استیضاح می​شود

استیضاح وزیر علوم ​آزمون پایبندی ​به​ قانون

برگزاری جلسه غیر علنی مجلس

وزیر علوم استیضاح می​شود

استیضاح وزیر علوم با 51 امضا در صحن علنی مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شد.
کد خبر: ۷۰۴۷۰۲
وزیر علوم استیضاح می​شود

علی لاریجانی رئیس مجلس با اشاره به اعلام وصول این استیضاح و جلسات متعدد میان درخواست کنندگان استیضاح با رضا فرجی دانا گفت: در نهایت تصمیم بر این شد که استیضاح از طریق هیأت رئیسه اعلام وصول شود که دولت 10 روز مهلت دارد که فاصله زمانی خود را تنظیم کرده و با هیأت رییسه موعد جلسه را تنظیم کند.

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین، این استیضاح مطابق اصل 89 قانون اساسی و در 4 محور از جمله استفاده اساتید اخراج شده از دانشگاه استفاده از عناصر تندرو به کارگیری عناصر دارای سابقه در فتنه 88 و عدم مواجهه با تحرکات ضد انقلاب و فعال و میدان دادن به آنها تهیه شده است.

مجلس شورای اسلامی در ادامه جلسه علنی امروز به ریاست علی لاریجانی به یکباره جلسه غیرعلنی تشکیل داد.محمد باقر نوبخت «معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی و سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس‌جمهور»و سخنگوی دولت دولت هم در جلسه غیر علمی حضور یافت.

علی لاریجانی امروز در ساعت 11:20 دقیقه اعلام کرد که جلسه مجلس برای بررسی پاره ای از موارد مهم غیر علنی است. احتمال داده می شود بیانات رئیس جمهور در خصوص مسائل سیاست خارجی و یا لایحه دولت در خصوص بسته خروج از رکود اقتصادی از موارد مهم این جلسه باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۷
۰
۰
هر چه ازاین نیروهای نباشد كشور آرامتر است
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها