جام جم ورزشی- فوتگلف یکی از مشتقات جدیدی است که از فوتبال گرفته شده است و با یکی دیگر از ورزشی های بزرگ دنیا ترکیب شده است. در این ورزش جدید فوتبال و گلف با هم ترکیب شده است و انتظار می رود تا میلیون ها طرفدار در دنیا پیدا کند.
کد خبر: ۷۰۴۳۴۹
عجیب‌ترین و جدیدترین ورزش فوتبالی دنیا +تصاویر

فوتبال را اکثر مردم دنیا دوست دارند و از سال ها پیش که اختراع شده است تا به امروز به گونه ها مختلف در حال برگزاری است. از گل کوچک تا سپکتاکرا ورزش هایی است که با کمک شوت زدن، توپ و پا انجام می شود.

"فوتگلف" یکی از مشتقات جدیدی است که از فوتبال گرفته شده است و با یکی دیگر از ورزشی های بزرگ دنیا ترکیب شده است. در این ورزش جدید فوتبال و گلف با هم ترکیب شده است و انتظار می رود تا میلیون ها طرفدار در دنیا پیدا کند.

این ورزش به سرعت در حال فراگرفتن اروپا است و در حال حاضر انگلستان پیشگام این ورزش شده و کشورهای دیگری مانند مجارستان، ایتالیا و هلند هم وارد این ورزش شده اند. جوانان علاقمندان اصلی این ورزش هستند که حالا تیم های مختلفی هم تشکیل داده اند.

در این ورزش هر شرکت کننده باید توپ فوتبال را با استفاده از پا و با زدن ضربات مختلف به سوارخی با قطر 52 سانتی متر در فاصله ای معین بیاندازند. هر سری مسابقات شامل 9 تا 20 سوراخ است. اولین مسابقات بین المللی این ورزش در حال حاضر در بریتانیا آغاز شده است و تیم های مختلف در حال رقابت با یکدیگرند.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها