با بهرنگ توفیقی، کارگردان سریال «انقلاب زیبا»

با حواس جمع، انقلاب زیبا را ببینید

سریال انقلاب زیبا به تهیه‌کنندگی رامین عباسی‌زاده و کارگردانی بهرنگ توفیقی از امشب ساعت 22 و 15 دقیقه از شبکه یک به نمایش در می‌آید.
کد خبر: ۷۰۳۳۶۷
«انقلاب زیبا» از امشب در شبکه یک

سریال انقلاب زیبا داستانش را در دو مقطع زمانی حال و سال 57 روایت می‌کند و تاثیر رخدادهای تاریخی در چند دهه گذشته کشورمان را بر سرگذشت شخصیت‌های سریال به نمایش می‌گذارد.

زیبا دختری است که در خانواده‌ای با تفکرات شبه مدرن بزرگ شده و قصد ازدواج با حامد را دارد که در یک خانواده کم و بیش سنتی بزرگ شده است. این دو در یک موسسه رسانه‌ای همکار هستند. جابر پدر زیبا در کودکی، او و همسرش را ترک کرده و از کشور خارج شده است. پدر حامد در مبارزات قبل از انقلاب در زندان‌های حکومت پهلوی جان باخته است و او با مادر خود زندگی می‌کند. ماجرای انقلاب زیبا از جایی شروع می‌شود که حامد و زیبا در تدارک برگزاری مراسم عروسی هستند اما اتفاق غیرمنتظره روی می‌دهد. بازگشت پدر زیبا از خارج پس از سال‌ها باعث یادآوری خاطره و ماجرای تلخی در گذشته می‌شود و خانواده‌ها را تا مرز از هم پاشیدگی پیش می‌برد.

در سریال انقلاب زیبا، آتیلاپسیانی و آزاده صمدی، نقش جابر و زیبا را بازی می‌‌کنند.

علیرضا کمالی نقش حامد، همسر زیبا را بازی می‌کند و فریبا کوثری هم اجرای نقش مادر حامد را به عهده دارد.

از دیگر بازیگران سریال می‌توان به مجید واشقانی در نقش سروان بهرامی، نوش‌آفرین رحمانی در نقش زهره دوست زیبا، اکبر معززی، ماریه تهرانچی، مانیا تهرانی، فهیمه جلوخانی‌نیارکی، کیان محمدی، غلامرضا صادقی، نیوشا مدبر، رضا افشار، محسن درویش زاده و پیمان یاحقی اشاره کرد.

شقایق فراهانی در نقش یکی از آشنایان پدر زیبا و مجید مظفری در نقش نوچه یکی از خلافکاران قبل از انقلاب نیز در این سریال حضور دارند. بهرنگ توفیقی که ساخت سریال مسیر انحرافی را در کارنامه دارد، کارگردانی سریال انقلاب زیبا را برعهده دارد و فیلمنامه آن را حامد عنقا نوشته که نویسندگی فیلمنامه سریال‌هایی چون نردبان آسمان و دستی بر ثریا (زندگی خواجه نصیرالدین طوسی) را در کارنامه دارد.

تصویربرداری انقلاب زیبا دوم اردیبهشت امسال در یکی از لوکیشن‌های اصلی در خانه‌ای حوالی خیابان کامرانیه آغاز شد و در لوکیشن‌هایی چون نظام‌آباد، بیمارستان پیامبران ادامه پیدا کرد. تاکنون بیش از 90 درصد از تصویربرداری انجام شده و فقط تصاویر مربوط به دوران انقلاب باقی مانده که عمدتا داخلی هستند و به گفته رامین عباسی‌زاده تصویربرداری آن حدود یک ماه دیگر به اتمام می‌رسد. هم‌اکنون گروه در حال آماده‌سازی دکور برای تصویربرداری این بخش از سریال است.

تدوین همزمان سریال را امیر شیبان خاقانی برعهده دارد و موسیقی را نیز امیر توسلی ساخته است. تیتراژ سریال انقلاب زیبا نیز آماده شده‌است. طبق مذاکرات اولیه خوانندگی تیتراژ به محسن چاوشی سپرده شده بود اما در تصمیم‌گیری‌های نهایی محمدرضا علیمردانی برای خوانندگی و دکلمه تیتراژ انتخاب شد. علیمردانی پیش از این در سریال سقوط یک فرشته به‌عنوان راوی همکاری داشته و به جای شیطان حرف زده است. او دوبلور، گوینده و بازیگری است که با بیماری لارنژیت متولد شده و سال‌های زیادی از عمرش را از داشتن صدا محروم بوده است و حالا صاحب صدای خاص متفاوتی است. (جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها