آزیتا لاچینی می‌گوید هیچ کس جویای حال من نمی‌شود

بازیگری که بیکار شد و خانه‌اش را فروخت

«پدر سالار» به عنوان یک اثر ماندگار درس بزرگی برای نسل جوان بود.
کد خبر: ۷۰۳۰۱۳
تاریخ مصرف «پدر سالار» هیچگاه تمام نمی‌شود

آزیتا لاچینی بازیگر سریال ماندگار "پدر سالار" ضمن یاد و خاطره آن روزگاران گفت: پدر سالار یک دنیا خاطره و به عقیده من بزرگترین یادگاری برای همه هنرمندان آن مجموعه است.
وی با اشاره به هنرمند بزرگ تئاتر و سینما اظهار داشت: یاد مرحومه "جمیله شیخی" را گرامی می‌دارم که به وی بسیار ارادت داشتم و جزو بزرگان هنر بازیگری است.بسیار از این بانو بازیگری آموختم و در این گفتگو یادی از دیگر هنرمند سریال "پدرسالار" حمیده خیرآبادی می‌کنم که بدون شک او جزو بازیگران بزرگ کشورمان است.

/Media/Image/1392/10/27/635255782507416582.jpg
این هنرمند کشورمان با اشاره به تاریخ مصرف سریال پدرسالار گفت: "پدرسالار" اثری با ارزش‌های ماندگار است که به عقیده من هیچگاه تاریخ مصرف آن تمام نمی‌شود.
لاچینی تصریح کرد: افسوس که دیگر هیچ چیز مثل گذشته نیست و متأسفانه بیشتر آثار امروزی نمی‌تواند جزء کارهای ماندگار و هنری کشورمان شود.
وی ادامه داد: من خود زندگی شبیه "پدر سالار" داشتم و درخانه بسیار بزرگ و با خواهر شوهر و افراد بسیار زیادی زندگی می‌کردم و همگی حرمت یکدیگر را داشتیم.
وی افزود: یکی از اهداف این سریال در کنار بازی ماندگار هنرمندانش، یاد دادن ادب و احترام به نسل جوان و رعایت حرمت بزرگان بود. درحال حاضر همه حرمت‌ها از بین رفته و توجه و تمرکز جوانان در مسائل دیگری خلاصه می‌شود.
لاچینی خاطر نشان کرد: من در مقام یک هنرمند از بهترین ساعت‌های عمرم به نحو احسنت بهره‌مند شدم ولی متأسفانه نسل سوخته حاضر شرایط خوبی را نداشتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها