نمایش «آرسنیک و تور کهنه» به نویسندگی «جوزف کسلرینگ» و کارگردانی حسین پارسایی که اجراهای خود را از روز 12 مرداد در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر آغاز کرده است، به دلیل استقبال گسترده تماشاگران، روز شنبه 18 مرداد نیز اجرای ویژه‌ای خواهد داشت.
کد خبر: ۷۰۲۳۸۷
آرسینیک و تور کهنه روز شنبه اجرای ویژه دارد

به گزارش روابط عمومی تماشاخانه ایرانشهر، نمایش «آرسنیک و تور کهنه» از زمان آغاز اجراها تا کنون با اقبال عمومی مخاطبان مواجه شده است که همین امر گروه را وادار کرد تا اجرای ویژه‌ای را برای روز شنبه 18 مرداد تدارک ببینند.

در این نمایش، بهاره رهنما، بیژن بنفشه‌خواه، فهیمه امن‌زاده، سامان دارابی، پژمان جمشیدی، اردشیر کاظمی، فرناز رهنما و سپند امیرسلیمانی ایفای نقش می کنند.

«آرسنیک و تور کهنه» یک کمدی‌کلاسیک است که در تولید آن سعی شده ظرفیت‌های روز جامعه و مختصات اجتماعی و همچنین نیاز مخاطب در نظر گرفته شود.

این نمایش قطعه کلاسیک از وصف چیره‌گی جنون بر عقل است و از زمان نخستین اجرا در 1941 یکی از موفق‌ترین کمدی‌های برادوی بوده است.

علاقه‌مندان به این نمایش می‌توانند با مراجعه به سایت تماشاخانه ایرانشهر به آدرس www.tamashakhaneh.ir یا تماس با شماره تلفنهای 88814115 و 88814116 نسبت به خرید بلیت آن اقدام کنند. اجراهای این نمایش تا 17 شهریور ادامه خواهد داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها