جشنواره زیر چتر لبخند با موضوع طنز برگزار می شود

شادی‌آفرینی رادیو «زیر چتر لبخند»

برنامه ادبی کشکول این هفته با کامران محمدی، داستان‌نویس گفت‌وگو می‌کند.
کد خبر: ۷۰۲۰۴۶
بررسی عشق فیسبوکی در رادیو سلامت

برنامه کشکول امروز از ساعت 17 تا 18 با رویکرد طنز و سرگرمی پخش می‌شود. این برنامه با بخش‌های نمایشی، مسابقه و حکایت‌های ادبی طنزآمیز، فضایی مفرح و شاد را برای شنوندگان ایجاد می‌کند.

کشکول به تهیه‌کنندگی محسن حکیم معانی، کارشناسی احمد خالصی، کارگردانی مجید میرزایی و اجرای مهدی محمدیان پخش می‌شود.

نبض زمین در رادیو ایران

برنامه جدید رادیو ایران با نام «نبض زمین» امروز ساعت 16 و 30 دقیقه از رادیو ایران پخش می‌شود.

در راستای آشناسازی بیشتر با مباحث مرتبط با محیط‌زیست، رادیو ایران برنامه‌ای را با نام «نبض زمین» پخش می‌کند.

این برنامه که رویکردی اطلاع‌رسانی دارد و از بخش‌های متنوعی تشکیل شده، این بار به سراغ موضوع پسماند و زباله می‌رود و نحوه مدیریت در آن را در گفت‌وگو با سعید اولازاد، فعال محیط‌زیست مورد بررسی قرار می‌دهد. گذری بر مناطق حفاظت شده استان تهران و ارائه نکاتی ضروری درباره حفظ محیط‌زیست با اجرای پرهام دیباج، کارشناس محیط‌زیست از دیگر بخش‌های برنامه است. حسن بنایی تهیه‌کننده، سیما پاتیمار مشاور محتوایی و ایمان ساکی گوینده برنامه هستند.

ورزش معلولان در شکوه اراده

برنامه «شکوه اراده» ویژه ورزش نابینایان و کم‌بینایان، امروز ساعت 11 و 30 دقیقه از رادیو ورزش پخش می‌شود.

عوامل این برنامه با برقراری ارتباط تلفنی با کارشناسان اخبار و اطلاعاتی را که راجع به ورزش معلولان است، در اختیار شنوندگان قرار می‌دهند. این برنامه میزبان نمکیان، کارشناس تغذیه و عسگری، رئیس هیات ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان است.

این برنامه در نظر دارد با هادی‌زاده، مسئول انجمن دوومیدانی فدراسیون جانبازان و معلولین ارتباط تلفنی برقرار کند و درباره مسابقات دوومیدانی معلولین، اطلاعاتی را در اختیار شنوندگان قرار دهد.

نوید فرخزاد که از قهرمانان جودوی نابینایان است، اجرای این برنامه را به‌عهده دارد. برنامه تیتر اول هم امروز ساعت 2 بامداد با هدف انعکاس اخبار و رویدادهای ورزشی ایران و جهان از رادیو ورزش پخش می‌شود.

همکاری خسرو خسروشاهی با رادیو تهران

برنامه «سفر به ناشناخته‌ها» با صدای خسرو خسروشاهی، دوبلور آل‌پاچینو و آلن دلون بزودی از رادیو تهران پخش می‌شود.

خسروشاهی طرح برنامه رادیویی «سفر به ناشناخته‌ها» را به مدیر شبکه رادیویی تهران ارائه کرده و بزودی این برنامه از این شبکه پخش می‌شود. این برنامه به بررسی آثار بزرگ ادبیات جنایی و پلیسی دنیا و آثار علمی و تخیلی نویسندگان دنیا اختصاص دارد. در کنار معرفی نویسندگان آثار در این برنامه فیلم‌ها، کتاب‌ها و موسیقی فیلم‌ها نیز بررسی می‌شود. اجرای قطعات نمایشی از آثار معرفی شده، بررسی موسیقی متن به فراخور هر برنامه، تعریف آثار، آغاز و ریشه آثار و فلسفه به وجود آمدن ادبیات علمی و تخیلی و ادبیات جنایی و پلیسی از دیگر بخش‌های این برنامه است.

عشق از نوع فیسبوکی

برنامه «زندگی جاریست» رادیو سلامت امروز به موضوع عشق از نوع فیسبوکی می‌پردازد.

این برنامه کاری از گروه سلامت روان و خانواده رادیو سلامت است و امروز میزبان فرنقی‌زاد، استاد دانشگاه و روان‌شناس است و به پرسش‌های مرتبط با موضوع عشق از نوع فیسبوکی و آسیب‌های آن پاسخ می‌دهد. این برنامه ساعت 10 و 20 دقیقه به تهیه‌کنندگی سارا شریفی پخش می‌شود.

مهارت‌های کلیدی در کسب و کار

برنامه «مهارت‌های اقتصادی» با موضوع مهارت‌های کلیدی در کسب و کار از رادیو اقتصاد پخش می‌شود.

این برنامه به تهیه‌کنندگی مهسا میرچی ساعت 16 میزبان سروش حریرفروش است.

وی درباره داشتن کسب و کاری موفق مطالبی را عنوان خواهد کرد. برنامه زنده صنعت گردشگری هم ساعت 17 در رادیو اقتصاد به شفاف‌سازی شایعات در خصوص اجاره کانترهای آژانس‌های مسافرتی می‌پردازد.

زنگ اول در رادیو گفت‌وگو

برنامه «زنگ اول» رادیو گفت‌وگو به بررسی الزامات مدارس برای ایجاد موقعیت تربیتی می‌پردازد.

این برنامه ساعت 15 به مولفه‌هایی همچون مفهوم موقعیت در مبانی دینی تربیت و سند تحول بنیادین، نقش، جایگاه و اثر موقعیت در فرآیند تربیت می‌پردازد.

در این برنامه محمد حسنی عضو هیات علمی پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش، عظیم محبی مدیرکل دفتر آموزش دوره اول متوسطه و لطیف عیوضی عضو گروه تالیف کتاب‌های درسی حضور دارند. برنامه خرد و کلان هم امروز ساعت 17 به بررسی عوامل توسعه نیافتن زیرساخت‌های لازم در شهرک‌های صنعتی می‌پردازد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها