زنگ افتتاح نمایش «آرسنیک و تور کهنه» به کارگردانی حسین پارسایی در تماشاخانه ایرانشهر با حضور علیرضا خمسه نواخته شد و طی آن خمسه یادآور شد: برای این‌که بموقع به این مراسم برسم 450 هزار تومان متضرر شدم، یعنی برای تماشای این نمایش بلیتی 450 هزار تومانی خریده‌ام.
کد خبر: ۷۰۱۶۵۸
روایت خمسه از بلیت 450 هزار تومانی یک تئاتر

به گزارش مهر، خمسه در این مراسم که با حضور برخی چهره‌های تئاتری برگزار شد با اشاره به این‌که حسین پارسایی کارگردان نمایش «آرسنیک و تور کهنه» زمانی مدیرکل هنرهای نمایشی بوده، یادآور شد: زمانی پارسایی به تماشای کار ما می‌نشست و حالا ما به تماشای کار او می‌نشینیم.

او یادآور شد: برای این‌که بموقع به این مراسم برسم آینه خودروی خود را از دست دادم که بهای خسارت وارد شده 450 هزار تومان است؛ یعنی برای تماشای نمایش «آرسنیک و تور کهنه» بلیتی 450 هزار تومانی خریده‌ام.

پارسایی نیز در مقام کارگردان این اثر با اشاره به این‌که علاقه‌مند بوده که زنگ افتتاح اجرای نمایش‌اش که اثری کمدی است توسط علیرضا خمسه نواخته شود، تصریح کرد: من از کار کمدی انجام دادن می‌ترسیدم، ولی با دیدن پیمان قاسم‌خانی و ترغیبی که او کرد به سراغ تولید و اجرای نمایش کمدی «آرسنیک و تور کهنه» رفتم.

نمایش «آرسنیک و تور کهنه» ساعت 21 هر شب در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می‌رود. در این اثر بازیگرانی چون بهاره رهنما، پژمان جمشیدی، فرناز رهنما و سپند امیرسلیمانی حضور دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
طرفدار
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
۰
۰
با سلام
دوست عزیز اراكی عده ای كه تعدادشان كم نیست در این كشور با هزاران راه غلط به ثروت رسیده اند و ماشین های آنچنانی سوار میشن كه ... آنوقت كسی كه به اندازه سن آنها فقط تحصیل و تجربه دارد و بازیگر و كارگردان توانمندیست حق ندارد ماشینی در شان خود داشته باشد؟كمی واقع بین باشید زحمت كشیده مملكت اگر در فقر باشد راضی میشوی؟
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها