شبکه‌های ماهواره‌ای این روزها سبک زندگی دلخواه را از کودکی تحمیل می‌کنند

کودکان؛ قربانی هیولای ماهواره ای

سربازان گمنام امام زمان (عج) با اقدامات اطلاعاتی، دفاتر تولید تعدادی از شبکه های ماهواره ای را که به طور مخفیانه و غیر قانونی فعالیت می کردند شناسایی و با حکم قضایی این دفاتر را تعطیل و عوامل آنها را بازداشت کردند.
کد خبر: ۷۰۱۵۸۶
تعطیلی تعدادی از دفاتر شبکه های ماهواره ای غیر قانونی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت اطلاعات، این دفاتر تولید تعدادی از شبکه های ماهواره ای غیرقانونی که در چهار استان کشور بودند، در راستای ایجاد اختلافات مذهبی و تشدید تفرقه در جهان اسلام و تخریب وجهه تشیع فعالیت می کردند.

برخی از این شبکه های ماهواره ای که مرکز پخش آنها در انگلیس و آمریکا است توسط این دفاتر و عوامل آن در استانهای قم، اصفهان، تهران و خراسان رضوی، به پشتیبانی از برنامه های اختلاف افکنانه در جهان اسلام مبادرت می کردند.

بر اساس گزارش وزارت اطلاعات، این شبکه ها در راستای اهداف برخی سرویس های اطلاعاتی بیگانه و تامین اهداف استکبار جهانی فعالیت کرده و در جهت مخدوش کردن وحدت و مصالح جهان اسلام در پوشش برنامه های مذهبی و شعائر اسلامی فعالیت می کردند.

اختلاف افکنی بین پیروان مذاهب اسلامی از طریق توهین و افترا به مقدسات آنها، اهانت به علمای جهان اسلام، اعلام هفته برائت در مقابل هفته وحدت، تبلیغ و ترویج سبک های غلط ، خرافی و خشن عزاداری، محور و رویکرد اصلی برنامه های تولیدی این دفاتر بوده است.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها